Catatan

Tunjukkan catatan dari Jun, 2015

Bio Pure K-200 | Suam Dan Panas

Imej
Kenapa setiap rumah WAJIB / PERLU ada penapis air.. jawapan ada dibawah ini..Air Tulen Sempurna
Bio Pure K-200 menggunakan Sistem Penulenan Osmosis Songsang (R.O.) 5-tahap yang canggih untuk menyingkirkan hampir kesemua jenis pencemar, termasuk bakteria dan virus, untuk menghasilkan air minuman tulen yang sempurna (H2O) pada 2 suhu (air panas dan hangat).
Sistem Penulenan
Ciri-ciri Lain
• Bertapak di dalam satu rangka yang unik - menjamin keunggulan kualiti dan memudahkan penyelenggaraan
• Penyambung dan tiub yang tahan lasak - diperbuat daripada bahan bergred makanan dan tahan hakis
• Bahan-bahan bergred makanan ABS mematuhi syarat-syarat FDA
• Penutup yang kedap udara mencegah kemasukan bahan pencemar
• Mengekalkan paras air optimum secara automatik sepanjang masa
• Mencegah limpahan
• Menyelaras tekanan air untuk memastikan pengaliran air secara tekal, walaupun ketika tekanan air rendah
• Memaparkan pilihan suhu air dengan cara yang mudah dan menyeron…

Tawaran Melabur Di ASB2 Menggunakan Akaun 1 KWSP

Imej
Satu lagi peluang pelaburan dibuka bagi pencarum KWSP yang mana pencarum boleh melabur didalam ASB2 menggunakan caruman akaun 1 KWSP masing-masing..
Maklumat lanjut boleh baca berita dibawah ni..

Sumber : www.kwsp.gov.my

Harraz Belajar Iqra

Imej
Sudah 6 bulan dihantar ke sekolah tadika Little Caliphs.. banyak perubahan yang boleh dilihat dari sebelum dihantar ke sekolah sampailah dah lebih 6 bulan disekolah.. dari tak boleh baca Al-Fatihah sekarang dah boleh baca.. terbaru dah boleh baca surah Al-Ikhlas... 
Kalau tengok kecenderungan memang suka sangat mewarna.. kalau belikan buku warna.. sehari je dia warnakan satu buku tu.. hehehe.. yang kena mama dengan daddylah asik kena korek pensel warnanya..
Sekarang ni nak cuba ajar dia mengaji.. nak ajar dari iqra.. semalam ada cuba-cuba.. nampaknya apa yang dia belajar dekat sekolah ada yang dia dah kenal beberapa huruf.. alif ba dan ta.. penyudahnya dia pulak yang jadi cikgu dah tu suruh kita baca.. hehehe..
Nak ajar anak ni memang banyak cabaranya.. kalau tak sabar memang tak boleh.. semoga aku sekeluarga terus diberi ketabahan dalam mendidik anak aku menjadi anak yang soleh.. amin