Catatan

Tunjukkan catatan dari Oktober, 2009

Akhirnya Siap Aku Cat

Imej
Akhirnya 27hb 10/09 siap juga aku cat bilik aku ni..huhu sakit pinggang baru rasa...hasilnya mcm dkt bawah ni...aku tak penah tido lagi dkt bilik ni..tunggu cyg aku datang baru nak rasmi sama2..hehehe..

sory ye cyg kalau abg cat comot....


hasil setelah 2 ari mengecat....

siap dah pasang langsir rotan lg....


ni barang2 aku..org tak berduit, almari pon mcm ni je....huhu..

kombinasi 2 warna pilihan syg aku....

aku berpuas hati dgn hasil tangan aku sendiri.. SELAMAT DATANG KEPADA TN. UMAH BARU...... :-)

Proses Cat Bilik Utama

Imej
26hb 10/09 ni aku keje malam biasalah keje shifkan..balik dari keje je aku call cyg aku..kata aku nak balik g cari kedai cat. pusing punya pusing semua kedai takda jual cat yg dia nak..huhu..aku cari cat KCC..tp dkt are damansara takda yg jual..aku dah pening mana nak carikan..sekali pusing ada jumpa satu kedai ada signboard tulis KCC so aku dah happy sbb tercapai hajat cyg aku nak guna cat unutk bilik kita orang..sekali aku g tanya apek kedai dia kata "dalam punya takda jual kita olang jual luar punya sahaja"..huhuh kecewa tahap gabanlah aku..aku nekad g cari satu kedai lg yg aku rasa ni kedai ke 5 aku g servey...masuk je tokey tu kata KCC takda jual..tp apek tu kata mcm boleh bikin..bila aku dgr je..aku dah senyum mcm ada harapan je..apek tu kata "u ada code warna ke" aku pon kata "ada" dia cakap kalau ada kod kita olang boleh bikin punya warna sama sbb itu computer sudah program ma...aku pon kata ok nanti wa mau tanya sama wa punya olang lumah..apa mac…

Hari Pertama Rumah Sewa Baru

Imej
Tv pemberian ikhlas adik aku..huhu..tv pon org bagi..punya miskin dah aku ni..huhu.tikar tu pemberian mak aku dkt kg..tq mak..
Kipas ngan kerusi pendek tu pemberian ikhlas bekas isteri penyewa sebelum ni..tq auntie

bilik bujang memang mcm ni sepah sikit...sory cyg abg tunggu cyg dtg kemaskan hehehe..

org umah aku memang pantang tengok baju gantung sepah2 mcm ni..takpe nanti kalau dia dah duduk cini aku tak gantung dah macm ni...kasi kemas2 sikit..hehehe.sory cyg abg ni memang penyepah orgnya...kipas tu aku beli sendiri dkt tesco..sbb member serumah aku dah ambil kipas dia masa dia pindah umah lepas kawin..d sebabkan aku kepanasan dkt umah aku g lah beli sendiri 1..kesian kipas ni ..kena usung kehulu kehilir...sabar je lah ye...

Pindah Umah Sewa Baru

Imej
Sabtu pagi 17/10/09 mau pengsan aku punggah barang2 pindah umah sewa baru...sorang pulak tu..aku nak minta syg aku tlg jauh sgt..takpe syg abg buatkn untuk syg..

Keadaan keta aku yg penuh dgn muatan entah apa2..hehehe

Hang kenai ini apa?...cuba teka..seronok dia duduk dkt sit dpn ye...

Muka dah mcm belacan dah..penat naik turun lif dgn tangga..huhuu..dah bersedia untuk berlepas ke umah sewa aku...tak abis lagi barang2 aku punggah ni -----------------------Ni Masa Ari Ahad (18/10/09) Aku Last Dismantle---------------------
Last barang nak angkut masuk dlm keta..cuba teka apa ni?.....



Aku tinggalkan langsir buluh ni untuk tuan umah..hehehe..selain bekas tapak kaki aku...hehehe