HARI YG LEWAT

Ari ni je aku lewat bangun, lewat solat, lewat sampai opis, lewat sarapan, jalan jam macam2 lagi ari ni..huhu..mungkin penat sangat kot smlm aku g nilai 3 cari barang sorang2 bertemankan tunang aku secara online je.

Semua gara2 bangun lewat semua benda aku buat ari ni jadi lewat. dah lah malam tadi aku tertido sampai pagi baru sedar. memang tido mati kata orang ni..kalau ada ular masuk dalam umah pon tak sedar..tau2 bangun dah dalam perut ular..huhuh..moga dijauhkan..

sblm aku tertido tu ada juga aku call tunang aku , tengah2 sembang kawan dia datang kata ada perbincangan unutk exam besok pagi, so aku kata takpelah cyg, cyg siap2 dululah..n dia pesan nanti kalau abg tak tido abg call ye dalam 11.45.. sedar2 je pukul 7.15 pg baru aku call..huhuhu..dgr dari suara dia mcm dia merajuk2 dkt aku..tapi takpe aku dah faham dia sekejab je tu..akulah yg kena main peranan pujukkan .. nak gerak g keje je aku dah call dia rupanya dia sambung tido..oklah aku kasi dia tido lagi..sampai opis je aku call lagi nasib tak tido lg..bangun cyg..kesian aku tengok dia penat sgt malam tadi study ptg ni ada exam BI dia kata ..good luck cyg..


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak