Menghitung Hari Pernikahanku

hai kawan2 semua sejak aku balik cuti dkt kg. jarang betul aku update blog aku ni, asik sebuk memanjang je.. ni pon update dpt guna 2 jari je ..sbb 3 jari aku baru lepas adik aku pakaikan inai.

aku pakai sbb lagi sehari majlis pernikahan aku, bestnya tak sabar nak tukar status dari single kepada berkahwin..hahaha..1 muharram yang jatuh ari jumaat tulah tarikh pernikahan aku.

ari ni je aku sebuk buat sendiri bekas hantaran, sehari dkt umah je..tak g mana2 pon..barang aku dah beli semua dkt nilai 3 so sampai kg.nilah aku baru hias. ingatkan adalah orang2 leh tlg buatkan..malang nasib aku sbb semua adik2 sebuk..alhamdullilah aku bersyukur sbb aku berjaya hias sendiri 9 bekas hantaran tu..aku harap bakal isteri aku sukalah dengan tema yg aku guna tu hijau putih hitam..

jab lagi nak tido ah..esok pagi aku nak drive g penang terus..takpenah aku drive sejauh ni lagi..esok baru nak uji mental n fizikal..doakan aku selamat sampai n selamat semuanya.. abg akn datang ambil syg..tunggu abg ye syg..love u tunangku..

Ulasan

  1. Your friend seems confused as who she wants to be with more. She does have a crush on you and wants to hang out with you but it seems unfair on her boyfriend. Does her boyfriend know whats going on? ok please tell me some.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak