Beli Barang2 Umah Baru

Minggu lepas time wife aku datang sini, kita orang g cari barang2 umah untuk penuhkan rumah sewa kami, almaklum jelah rumah sewa baru so yg ada lantai jelah..hahaha, lain2 barang takde lgi.

so kami berdua bercadang nak g cari Mesin  basuh, peti ais & mcm2 lg lah. pusing2 tak jumpa kedai yg sesuai, kebetulan masa ontheway nak balik dari kota damansara kita orang ternampak satu kedai elektrik "Seng Heng" kita org pon glah tengok2, bukan tengok2 je terus order..hehehe.

kami order peti ais & microwave, mula2 nak cari mesin basuh & peti ais, tapi mesin basuh dah convert jadi microwave dah...hehehe.. bukan tak nak beli mesin basuh tapi takda yg berkenaan.

so malam tadi jam 9.00 malam 2 barang yang aku order tu dah sampai, punya exited aku balik awal tu nak tunggu barang sampai, alhamdulilah barang2 semua ok.

"baru sampai ni 2 barang ni"

"letak sini dulu.. tunggu tn. umah datang susun"

"buka dulu kasi buang bau plastik"

kesian gak aku tengok uncle yg bawa barang2 aku tu.. sbb dia kena naik tangga je bwa barang2 aku tu sbb life dkt umah aku takde, belum sempat buat lagi..hahaha. apa pon thank alot uncle..

peti ais dah ada, tapi kosong lagi, tunggu wife aku mai sini baru nak isi barang2 sikit.. nak potong reben ni rasmikan..hahaha.

Ulasan

  1. besaunyer peti sejuk.. eheee... ble muat org tuh.. huhu.. buat jamuan naik umah jgn lupa ajak..

    BalasPadam
  2. wah...best best...da makin maju la...

    BalasPadam
  3. insyallah ada rezeki nanti kita jemput ya.

    BalasPadam
  4. Wah! Baru masuk barang2 rumah eh? Tak lupa gak, wish both of u... semoga berbahgia la selamanya eh!

    BalasPadam
  5. insyaallah kita jemput.. wife aku dah wakil jemput dkt atas tu..hehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak