Jalan2 Cari Makan Tengahari

Ari ni makan tengahari aku di tempat yg tidak kurang popularnya di KL ni, nak tau dkt mana dkt "Kari Kepala Ikan Sentul"



menu aku biasalah kawan aku memang suka datang sini sebulan sekali lagi2 lepas gaji. makanan memang banyak n macam ada, yang popular kari kambing, kari kepala ikan n macam2 jenis kari lg.

Aku kalau datang sini tak lepaskan peluang makan nasi beriani + ayam goreng + kari kambing..emm memang menjilat jarilah.


harga makanan tak juga mahal bolehlah untuk aku hari ni aku makan RM11.50 seorang dengan air suam je..



nak rasa datanglah dekat sentul ni. datang sekali pasti nak lagi

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak