DEMAM LAGI

Bulan ni je dah 2x syg aku demam..huhu..kesian aku tengok. sebelum mai KL dah deman sekali, baru seminggu pindah keje dekat sini demam lagi.

d sebabkan deman & sakit kepala aku antar g klinik dekat area umah aku g ambil ubat n doktor kasi 1 ari MC arini. so arini syg aku duduk umah je rehat2. aku pulak g keje.

tengahari tadi aku balik sat tengok keadaan sygku ni. tengok2 alhamdulilah dah ada perubahan, sampai2 je dia tengah iron baju untuk stok sebulan. napa aku kata sebulan..hahaha kalau nak dikira mau lebih 10 pasang baju aku tengok dah siap iron..bagus2 rajin sygku ni..

harap2 balik petang ni dia tolong iron sekali baju aku..hehehe.. aku ni malas sikit.

harap2 esok sygku dah sihat semula.

P/S: syg rajin2 makan ubat ye..Love u Sygku..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak