Followers Aku Yang Ke-100

Aku takda apa nak cerita dekat sini cuma nak bangga sikit sebab aku sekarang dah ada followers yang "ke-101" setakat aku buat entri ni.

Sapa pulak followers pertama aku, hahaha kalau korang nak tahu followers pertama aku adalah isteri tersayang aku. korang boleh jalan2 dalam blog syg aku dekat sini http://malarang-kak.blogspot.com

Dekat bawah ni aku print screen senarai 101 followers aku, mana tahu salah sorang yang baca entri aku ni adalah salah satu dari followers aku.

isteri aku menjadi followers pertama aku.

follower ke -2 hinggan ke-21

follower ke-22 hingga ke-41

followers ke-42 hingga ke-61

followers ke-62 hingga ke-81

followers ke-82 hingga ke-101


kalau korang nak tahu sapa dia followers aku yang ke-100 ni dia orangnya, terjah dalam blog beliau http://fahmiseven.blogspot.com/

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak