Bila Facebook Main-Main Dengan Aku


Salam pagi ahad semua, kebiasaannya peminat tegar FB ni kalau tak buka FB sejam mesti dah tak senang duduk. macam aku kekadang buka, kekadang tak buka langsung seminggu.

tapi pagi2 ni time aku nak buka FB ni, saja je nak ping campaign Youthsays dalam tu tetiba aku dihadiakan dengan popup dekat atas tu.. blur aku sekejab.. bendalah apa pulak nikan.

aku abaikan jelah.. dalam diam aku abaikan jelah popup tu.. aku buka pulak gengblogger punya site nak CONNECT konon2kan. sekali dah masuk username & password sekali lagi aku dihidangkan dengan popup yang sama. hahaha.. aku gelak jelah dulu.. aku fikir FB nak main-main kot dengan aku pagi ahad ni..

bila dah cuba berkali2 mulalah rasa panas dihati naik walaupun pagi2 ni sejukkan.. untuk meredakan hangin aku..aku serahkan kepada syg aku uruskan FB aku.. aku pon tak tahu apa yang syg aku setting n godeh2.. akhirnya boleh masuk setelah aku kena tukar password yang baru.. bengong betul ada orang cuba access FB aku rupanya dekat luar sana.. hahaha.. takpe2.. mungkin dia suka FB aku agaknya.. suka hatilah dia nak buat apalah malas nak fikir.. janji aku leh ping dalam gengblogger sudahlah..

oklah ni intro entri aku pagi2 hujung minggu ni..layannnnnnnnnn

Ulasan

  1. when i was in UK, it happened to me when i access FB.. coz i usually login in malaysia ma..

    so this is a safety feature coz quite impossible for me to login in UK right..? but i visited UK la..

    so now you understand.. =)

    BalasPadam
  2. kenwooi..not understand..help. malay translate

    BalasPadam
  3. ni saya tlg translate kan:

    smsa kenwooi di UK, perkara camni pernah berlaku, sbbnya, kebiasaannya dia login di Malaysia..

    so, sbgi lgkah berjaga2, FB detect ini sebagai satu cara utk jg pemilik akaun FB ni.

    manala tau ade org nk godam Tn. Punye FB account.

    - end of translation -

    BalasPadam
  4. tq..Nash..aku ni sekolah pon tak abis..tu yang BI ni kureng sikit..orang kg katakan..hehehe

    BalasPadam
  5. rajin2kan la membaca warning yang dikeluarkan tue.hahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak