Cara mana yang korang suka buat blogwalking

Salam pagi sabtu semua, haaaa lama aku tak bercerita pasal blogwalking ni, sbb apa? sbb aku dah lama tak buat blog walking asik buat entri je.

Korang baca tajuk entri aku je tentu korang dah tahu apa yang aku nak sembang sini. apa yang aku nak tanya sini adalah cara mana yang paling korang gemar guna untuk blogwalking. Guna cara shoutMix chat @ Ruangan Comment.



Sejak 2 menjak ni aku pon dah kurang guna shoutMix Chat ni untuk tinggal jejak, aku lebih suka tinggal jejak dalam ruangan komen after aku baca entri korang.

Salah satu sebab dia aku suka nak jadi pengomen yang pertama sebab biasanya pengomen pertama selalu dapat perhatian dalam tn. blog sbb tn. blog anggap orang komen ni menghargai entri atau tulisan dia... betul ke? ke aku sorang je beranggapan macam tu...hehehe

takpe2..masing ada cara tersendirikan..janji jangan sebarkan SPAM sudahlah ye... sekarang giliran korang pulak cakap mana pilihan korang ShoutMix Chat @ Ruangan Comment..
Cepat jawab dalam ruangan komen aku..kita tengok mana yang ramai peminat...hahaha

Ulasan

  1. buat masa ini saya sukakn shoutmix. sebab cepat dan ringkas.

    BalasPadam
  2. dni suka komen.. tapi depends pada entry blog tersebut. kalau agak2 tak sesuai komen, leave je jejak kat shoutmix ^__^

    BalasPadam
  3. setiap org ada cara sendirikn..tq..share dkt sini

    BalasPadam
  4. Kalau guna Feedjit, orang yang tak tinggal apa-apa sisa pun kita boleh tau dia datang.

    Lagi best kalau ada yang siap tampal muka sendiri kat Feedjit. Still meninggalkan jejak blog walking.

    p/s: commenting still the good permanent method.

    BalasPadam
  5. sy lebey suke tggl kn komen. nmpak mcm kita lebey ikhlas untuk mengomen.hahahah

    BalasPadam
  6. aku pon perasan juga Feedjit ni.banyak gunanya bila kita pasang..sbb tu aku pasang..leh tengok apa yang korang intai dlm blog ku..heheh

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak