Kejar Pendapatan Secara Online - Berbaloi Ke?


Salam malam semua, macam biasa aku kan suka buat blogwalking dan setiap kali aku buat blogwalking ada je benda pelik dan menarik aku jumpa.

Malam ni aku jumpa satu blog kepunyaan RON7 yang mana dia ni memang dahsyatlah aku kira sebab dia punya income online je ada 8 sumber yang mana ada yang aku dah join dah ada yang aku dengar pon tak pernah.

Kira dia ni.. memang kejar betul income online ni.. dari apa yang aku baca nuffnang punya cek je dah 4 kali dia buat cash out.. yang income dari sumber lain tu tak tahulah dah berapa juta dia dapat..hahaha

Ada sapa2 tak yang boleh lawan dengan Ron7 ni.. kalau ada kasi tunjuk sikit..

korang boleh g melawat dalam blog dia ni kalau tak percaya.. RON7...

Ulasan

  1. tulah pasal..aku baca entri dia..ternganga aku..hehe

    BalasPadam
  2. itu depend atas gerak hati u....tapi saya rasa boleh kut...

    BalasPadam
  3. kalau leh jd cm dia jgk kan best..
    huhu..nnti free2 visit my blog plak k...
    http://missbean88.blogspot.com

    BalasPadam
  4. yang penting usaha,sabar,minat dan bijak menguruskan wang

    BalasPadam
  5. aku pun dah singgah blog tu
    memang best ar die
    byk betul duit
    hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak