Peraduan Pertama Yang Ku Sertai


Salam petang semua, tengah aku jalan2 buat blogwalking dekat opis aku ni.. aku terjumpa satu pertandingan yang menawarkan hadiah CASH RM50.00.. wahhhh.. sapa nak bagikan.. aku nakkkkkkk..

So macam mana entah aku boleh terajin terjebak masuk pertandingan tu.. akhirnya aku dah berjaya submit jawapan tu dalam ruangan komen yang disediakan oleh sahabat kita wordz-space

Peraduan Teka Jumlah Tajuk Lagu

aku harap aku dapatlah rasa duit RM50.. tu..

Tarikh Tutup pertandingan 30 Jun 2010, so ada 1 bulan korang nak buat apa yang diaminta tu..

Semoga berjaya rakan2 ku sekalian..

Ulasan

  1. huhu..jawapan aku kurang tepat...kecewa..penat aku jawab tadi.. kasi separuh duit tu tak boleh ke?..hehehe

    BalasPadam
  2. sorry...aku trpksa delete senarai tajuk lagu ko td. tp...majoriti jwpn ko betul.

    xpe2...ko blh cuba lg. blasah aje nombor ape2pun. silap2 blh menang...(^_^)

    p/s: trharu bcoz ko tlg promote contest aku...thx


    WORDZ-SPACE
    (blog skema giler tahap gaban)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak