Buffered Earning yang ke - 25


Salam pagi semua, pagi ni aku tak keje tapi giliran aku teman syg aku dekat opis dia. selalunya dia yang teman aku dekat opis, tapi ari aku buat pertama2 kalinya teman dia.

oklah sesekali kenal2 dengan staff tempat keje syg aku ni, kalau tak aku ni jenis susah nak bergaul dengan orang. segan sikit...hehehe.

apa yang aku nak cerita dekat sini diam tak diam sepanjang aku join nuffnang ni rupa-rupanya aku dah dapat 25 campaign buffered earning rupanya.

kata orang tu masyuk jugalah.. best apa dapat pendapatan secara online ni. dulu masa mula2 aku kenal dengan nuffnang ni aku rasa macam susah nak masuk akal sistem dia ni. tapi bila dah pernah dapat first cek tu n tunaikan cek tu, secara tak langsung semangat untuk terus berblog semakin menjadi2.. lagi2 sekarang ni income yang aku tak cash pon boleh lah tahan juga.. hehehe.. syukur alhamdullilah semua atas dorongan yang tersayang.

Hadiah campaign yang ke-25 dari nuffnang

campaign yang ke-25 aku dapat ni adalah dari Channel X @ senang cerita dari X Pax.. tq pihak celcom sebab selalu bagi campaign dekat aku.. tq juga kepada pihak nuffnang yang selalu memilih blog aku ni untuk paparkan iklan-iklan yang terbaik ni.

Akhir kata kalau korang baca entri ni atau jalan2 dalam blog aku dan ternampak iklan dari celcom ni bolehlah klik kalau nak tahu apa promosi yang channel X Pax tengah buat.

Ulasan

  1. wah..bestnya..saya tak pernah dapat lg..tak tau cmna leh dapat. tak pandai sangat la bab2 ni.wuuu~

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak