Cek Nuffnang Dalam Perjalanan

Setelah hampir 30 hari aku cash-out earning aku akhirnya pagi jumaat lepas aku terima email dari pihak HSBC Bank.

Sebelum ni aku pernah dpt juga cek dari nuffnang, tapi seingat aku takda pulak HSBC antar email sebelum cek sampai, tapi kali ini ada bagus sikit sebab awal2 lagi sebelum cek sampai dekat tangan aku HSBC Bank dan antar notis "Payment Advice". Jadi kalau rakan-rakan yang dah pernah buat cash-out dan tiba-tiba dapat email mcm aku tu.. jangan risau cek dah ontheway nak sampai tu.. hehehe. Tq kepada pihak nuffnang sebab luluskan cash-out earning aku setelah 6 bulan berblog dan bersama komuniti nuffnang.

sama-samalah kita tunggu ye cek ke-2 aku sampai tu.. oklah tunggu update seterusnya nanti ...


online counter
Tagged as : Cek Nuffang ke-2

Ulasan

  1. sebelum ni mmg tiap kali i cashout mmg hsbc akan bg email.maybe u tak perasan kdg2 dia masuk folder spam

    BalasPadam
  2. oh yeke..mungkin kot tak perasaan sebab last cash out tahun lepas...

    BalasPadam
  3. rasanya tahun lepas mmg xde emel, tahun ni je :D
    apapun, bulan ni awal ni...1st day Oktober dah dapat emel..esok lusa sampai laa...

    BalasPadam
  4. Kalo x silap sy, sejak drpd thn 2008 lg pihak hsbc mmg hntr email kot.

    BalasPadam
  5. aku email tak perasaan kot..tapi cek aku terperasan..hehehe

    BalasPadam
  6. kalau dapat payment advise tue... baca email confirm sambil tersengeh....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak