Blog Myvitrd Vs Blog BEN ASHAARI

Salam,

Baru je tadi aku gi jalan-jalan dekat blog BEN ASHAARI yang aku kira sebut nama je korang dah kenalkan.

Apa yang menarik dalam entri terbaru " kalau benarlah serius dalam blog " dari BEN adalah beliau telah menunjukkan jumlah pengunjung blognya kepada umum bermula dari jam 12.00 pagi hingga 9.00 pagi hari ini. Bila aku tengok je statistik blog beliau aku kata dalam hati... wauuu.. masyuk.. ramainya pengunjung walaupun time tu adalah semua orang tengah syok tidor.

Dengan rasa rendah diri aku pon nak fight statistik blog aku dengan BEN.. hehehe.. korang bandingkan blog sapa yang ramai pengunjung.. mampukah blog myvitrd menyaingi blog BEN?

Saksikan dibawah ni..


Diatas adalah statistik pengunjung blog myvitrd dan dibawah adalah statistik blog BEN ASHAARI


Apa yang perlu korang buat untuk mendapatkan visitor seperti BEN..

1) Pastikan anda rajin update blog sekurang-kurangnya 4 kali sehari

2) Waktu terbaik membuat post entri 8.00-10.00 pg, 12.00 - 2.00 ptg, 4.00-5.00 ptg, 8.00-10.00 mlm dan 12.00 - 1.00 pagi. ( 5 post sehari)

3) Jika ada masa jangan tinggalkan buat blogwalking ke blog2 yang aktif.




P/S : Traffic tidak datang secara percuma tanpa usaha permulaan dari anda.. jika ingin berjaya usaha dan kerajinan adalah kunci utama.


online counter

Tagged as :Tips mendapatkan trafik setiap jam, Panduan menghidupkan blog anda setiap masa

Ulasan

  1. terbaik lah sifu...
    mmg masyuk ari² mcm ni...:)

    BalasPadam
  2. ada ilmu kita kongsi sama2.. apa pon myvitrd tak boleh nak bit BEN hehehe..

    BalasPadam
  3. bila tengok ur stat rasa teruja pun ada kecewa pun ada...

    untuk blog saya...stiap jam, tak lebih dari 10 unique visitor yang masuk blog saya... nampaknya orang dah makin kurang suka blog saya...mungkin saya patut berhenti blogging..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak