Pengumuman Tarikh Hari Raya Korban 2010

Salam,

Mungkin semua orang dah tahu dan ada juga yang belum tahu tentang bilakah jatuhnya hari raya korban pada tahun 2010 ini. Pengumuman telah dibuat malam tadi di TV, sekarang aku ulang balik pengumuman tu.


PENGUMUMAN!!

Tarikh hari raya korban pada tahun 2010 telah jatuh pada hari

Rabu, 17hb November 2010
bersamaan
10 Zulhijjah 1431

Nampak gayanya ramailah pekerja-pekerja yang akan ambil cuti 2 hari untuk sambung cuti sampai hari ahad.. sama macam aku.. cuti tahun aku tahun ni akan aku habiskan time raya korban ni.. tapi adalah lagi ke cuti tahun aku? bukan dah habis ke? huhu

online counter

Tagged as : Tarikh hari raya korban 2010

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. raya...... hmmmm nak balik ke tak nak ni

    BalasPadam
  2. kali ni aku balik johor..cuti 4 hari.. sambung sampai sabtu.. sebab masa raya puasa aku dah cuti 1 minggu dekat penang.. kali ni nak balik kg. johor .. rindu masakan mak.. makanan wajib orang bugis time raya "BURASAK"

    BalasPadam
  3. iksh3x ko nie bro macam penyimpan mohor besar raja-raja pulak buat pengumuman hari raya haji...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak