Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"

Salam,

Permulaan entri aku hari ini aku mulakan dengan penyertaan Giveaway eqbalzack "SERBA SATU" yang menawarkan pelbagai hadiah dari Ikea.. mungkin eqbalzack ni salah seorang manager dekat Ikea.. tu yang dia nak bagi hadiah dari Ikea tu.. hehehe..


Oklah mudah saja kalau korang nak dapatkan hadiah2 dari eqbalzack ni.. tengok dekat bawah syarat-syarat yang aku copy paste dari blog beliau.


1. Jadi Followers eqbalzack.com.
2. Buat 1 entry bertajuk Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"
3. Entry MESTI mengandungi banner di atas dan linkkan ke blog eqbalzack.com.
4. Tag 1 (SATU) orang rakan blogger lain dan pastikan mereka tahu.
5. Tinggalkan link anda pada entry ini.


Tarikh tutup: 
1.1.11 jam 1.11 pagi

Keputusan: 
1.1.11 jam 11.11 pagi


So macam mana mudah ke susah.. kalau susah biar aku sorang je yang rebut hadiah dekat bawah ni.. sebab bagus juga kalau aku dapat hadiah dekat bawah tu.. boleh aku pasang dekat rumah baru aku nanti.. hehehe

nilah dia hadiah utamanya.. lampu dari ikea.. cantikkan..

Sebelum aku terlupa aku nak tag seorang kawan untuk sertai Giveaway ni... sapa ye.. ok aku nak tag duta kicap ni.. bro Jejai .. macam mana bro dah selelai belanja barang2 sekolah anak-anak? Jejai ni seorang bapa minsali sebenarnya..

Oklah.. cerita panjang tak guna.. apa kata jom meriahkan blog sahabat kita ni..



online counter


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. amboi dia nak amik sorang jerrr hadiah tue...hehe gud luck yerrr

    BalasPadam
  2. Cehh..jangan haraplah..hehe..hadiah bakal dimenangi oleh Duta Kicap..ahaks..ahaks..ehh tag semua follower aku takleh kerr..kesian diaorang..hehe..gud luck bro

    BalasPadam
  3. @far_east : hehehe.. kalau takda yang nak join aku sapu sorang jelah.. hehehe

    @Jai : alamak jai bersuaralah.. hehehe.. kita tengok sapa yang dapat nanti ye.. sekurang-kurang tak teraba-raba aku di malam jumaat nanti

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak