Sapa Nak Tiket Wayang Percuma Hari ini | Untuk Blogger Penang Sahaja



Update : Tawaran ditutup


Salam,

Kepada semua blogger yang tinggal di kawasan Penang, hari ini aku nak bagi 2 tiket tayangan filem percuma.. So kepada yang berminat boleh tinggalkan komen & contact no. dalam entri ni sebelum jam 1.00 PM. Detail macam mana nak ambil tiket aku akan inform kepada yang nak.

Date : 26 February 2011 (Saturday)
Time : 3.30pm
Venue : TGV 1st Avenue, Penang


Sapa cepat dia punya tiket.. Waktu untuk mengambil tiket pada hari ini 26/2/2011 pada jam 2.30 -3.30 petang...

Sebenarnya tiket ni aku yang dapat so disebabkan aku ada hal kecemasan aku tak dapat nak pergi ke tayangan tu.. jadi terasa rugi nak buang tiket  macam tu je..

Nota : Peluang menonton wayang bersama-sama blogger nuffnang yang berconvoi dari Kuala Lumpur pagi tadi

"Ingat Ye 2 Tiket Percuma"


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. alaa, tak dapat nak rembat tiket wayang ni. hehe

    BalasPadam
  2. Khas orang penang je... hehehe.. sory ye next time ye.. ada kawan blogger penang boleh kasi inform dengan dia kalau nak tiket ni

    BalasPadam
  3. @suffer8zine : sebab dia tayang dekat TGV penang

    @Sharinginfoz : rugi tiket takda yg nak.. burn macam tu je.. 3D pulak tu

    BalasPadam
  4. salam

    untung sapa yang dah dapat tu =)

    BalasPadam
  5. @nur afiah : napa orang penang ke?

    @sissyira : tulah.. ari ni d sebabkan ada urusn tak dapat nak g.

    BalasPadam
  6. huhuhu.. aku org penang, macam mana boleh dapat ker tiket tu.. ahaks... yang sebenornya aku pun dapat tiket tu dari nuffnang tadi g menontong kat TGV 1st Avenue.. huhuhhu.. kira ok la jugak dapat tikat free..

    BalasPadam
  7. tak la..sy bukan org penang..sbb tu la saya kata rugi..kalau tak mesti dah rembat dah..hehe

    BalasPadam
  8. This is really interesting, You're an excessively professional blogger.
    I have joined your feed and sit up for in the hunt for extra of your excellent post.
    Additionally, I have shared your site in my social networks

    my web page l carnitine weight loss

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak