Durian Balik Pulau Memang Power

 

Salam semua,

Balik pulau 1

Sepanjang perjalanan menuruni bukit dari kg. mertua di Balik Pulau.. keadaan jalan sangat sesak ekoran banyak kenderaan keluar masuk ke pesta durian di atas bukit Balik Pulau ni.

Balik Pulau 2

Kenderaan penuh depan dengan belakang.. semua ni nak turun bukit.. lepas makan durian kot.

Durian Balik Pulau 1

Ni dia durian bapa mertua aku.. 2 hari duduk umah 2 hari juga aku masuk dusun kutip buah.. memang seronoklah.. macam nak je minggu-minggu aku balik kg. mertua aku ni.. hehehe

Durian Balik Pulau 2

 Durian Balik Pulau 3

Isi kuning ni yang paling best.. kalau korang nak tahu sebiji ni aku sorang je yang pulun.. hehehe.. almaklum jelah cik pn. tak boleh nak makan banyak.

Kalau korang  merancang nak g bercuti hujung minggu ni ke Penang.. apa kata korang gi sekali ke Balik Pulau.. sebab sekarang pesta durian tengah berlangsung atas bukit tu.. setiap hari.. makan durian sampai demam.. hehehe.

Sorry ye kawan-kawan sebab tak dapat nak bawa balik buah durian dekat korang semua.. cik malarang tak boleh nak cium bau durian.. nanti dia mabuk.. hehehe

Nota kaki : Kalau nak makan durian free.. jemput datang rumah mertua aku di Balik Pulau.. pintu umah sentiasa terbuka untuk korang semua.. jemput datang ye.. :-)

Ulasan

  1. Adik aku yang praktikal kat PENANG sempat la pegi kat situ...memang sedap dan manis2x durian2x kat situ

    BalasPadam
  2. Thanks for your auspicious writeup. It in fact was a amusement account it. Seem advanced to far added agreeable from you! By the way, how could we communicate?

    BalasPadam
  3. ampes luu... mana nak cari durian skrang nih.. waaaaaaaaaaa...!!! kasi gua 6 bijik gua nak makan sorang.. bukan 6 ulas.. hehehee
    Blogger Paling Muda Ke Office Nuffnang Menang TIKE...

    BalasPadam
  4. Wahhh...sampai berpesta....Mmg la durian ni raja segala buah :)

    Hai, Mintak tlg ley :)

    Vote for it!!!! 100 lucky voters will win a limited edition Blobby plush toy.

    http://www.tetikusrusak.net/sapa-nak-bantal-nippon-blobbies-free-angkatt-tangannn/

    Tq eh :)

    BalasPadam
  5. nanati pi penang aku kontek hang. ahaha, ntah bila la tu...

    BalasPadam
  6. Thanks so much for providing individuals with such a remarkable chance to read critical reviews from this blog.

    BalasPadam
  7. Durian is a very strange piece of fruit...some like it, others don't, but it certainly has a distinctive smell, that's for sure!

    Josh

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak