Macam Tak Layak Je Jadi Blogger MasterChef Yang Pertama

 

Salam semua,

Masak… jangan tak masak cik abg oi… gaul jangan tak gaul.. hahaha.. sebelum tu hati2 ye jangan sampai bulu hidung jatuh dalam kuali sudah.. hehehe

Blogger Masterchef

Sekali tengok ada bakat.. tengok berkali-kali macam takda bakat je mamat ni.. hahaha.. tak pelah takda bakat pon takpe.. yang penting aku dah kenyang pagi ni makan mee hoon udang ni.. emmm nyammm.

Korang ada bakat? apa lagi jangan simpan bakat tu.. kalau korang seorang blogger dan berbakat dalam bidang masakan.. tak kiralah masak maggie ke atau masak nasi beriani.. jom sertai contest anjuran nuffnang ni sempena pelancaran program TV MasterChef Malaysia!.

blogger MasterChef 1

Apa yang korang perlu buat adalah buat satu entri dengan tajuk “Malaysia’s First Ever Blogger MasterChef” atau “Blogger MasterChef Yang Pertama” dan ceritakan sedikit bakat memasak anda dan paling penting kena promosikan maklumat program TV MasterChef Malaysia!. sekreatif yg boleh.

Semua maklumat boleh rujuk di entri blog nuffnang

40 blogger yang layak akan bersaing merebut hadiah berjumlah RM30,000…. so apa tunggu lagi.. nak duit tak? 

Blogger Masterchef-prizes

Kepada yang ada bakat & selalu pegang senduk dekat dapur tu… apa lagi jom cuba nasib di Blogger MasterChef Yang Pertama Sekarang!

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak