Melepas Aku Nak Joint Sony Walkman Bloggers Gathering Hari Ini

 

Salam semua,

Baru je sebentar tadi sorang staff nuffnang call aku.. dia tanya samada aku datang atau tidak untuk Sony Walkman Bloggers Gathering di Sungei Wang Concourse Area hari ini.. tapi dengan nada sedih aku kata sorry i tak dapat datang sebab kebetulan aku baru je sampai Penang umah mertua aku.. so tak dapatlah aku join event untuk kali ni.

sony-walkman-w250

Sebenarnya bukan aku sorang je tak dapat gi, cik malarang pon ada jemputan juga dari nuffnang pada masa dan tarikh yang sama.. cuma event je berbeza.. lupa pulak aku event apa entah.. hehehe.

Takpelah.. kali ni tak dapat join.. next time banyak lagi event leh gi.. rasanya kalau aku gi tadi dah tentunya aku dapat jumpa blogger popular dekat sana.. sapa lagi kalau bukan BEN ASHAARI.. baca entry dia tadi.. dia kata dia datang dengan Broframestone.. wah ramai blogger yang datang seh.

Sapa-sapa blogger yang gi tu.. updatelah ye story nanti nak tahu juga apa aktiviti yang dia orang buat dekat sana..

Ulasan

  1. hurmm...aku pulak memang tak request nak pegi event tu sebab kena keja petang....huhuhu

    BalasPadam
  2. @hazman : kesian kau bro takpe.. berkorban demi negara.. hehehe

    BalasPadam
  3. popular tidak penting. yang penting pengisian.

    BalasPadam
  4. @Media Cyber : betul juga tu bro.. tapi popular kena juga.. hehehe

    @kid : next time bro...

    @Sharinginfoz : aku ok je bro... banyak lagi event next time kot.. heehhe

    BalasPadam
  5. xde rezeki..takpe, next event byk lg kan..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak