Patah Tumbuh Hilang Berganti

Salam semua,
Semalam seharian tak update apa-apa dek gara-gara sebuk-sebukkan diri dekat opis dan macam-macam masalah melanda dua 3 hari ni.. Nasib baiklah ada cik malarang yang sentiasa bagi semangat.. kalau tak dah lama aku layu.. cehhh.
Apa yang aku nak cerita ni?… tajuk Patah Tumbuh Hilang Berganti ni macam tajuk lagu Saleem je dalam kumpulan Iklim.. betul tak?.. nak tahu betul atau tidak cari je dalam Youtube..
Sebenarnya nilah bendanya yang dah hilang dan sekarang dah berganti yang baru..
Buffered Earning Bulan 9
Rasanya baru je beberapa hari yang lepas.. aku sebut-sebut mana tahu nuffnang baik hati nak bagi BE dekat aku lagi.. tup..tup.. semalam melekat satu dalam blog ni.. Syukur alhamdulillah.
Esok kalau aku free aku review sikit pasal campaign dari Asustek Computer Malaysia ni.. bukan apa sekarang iklan tu dah tak keluar.. esok kalau keluar aku gi tinjau-tinjau dulu apa cerita disebalik campaign tu ye.
P/S : Bila pulak nak merasa dapat Sponsored Posts ni… asik-asik dia je… hehehe..

Ulasan

  1. owh BE kerr? ingatkan apa la tadi yg patah tumbuh hilang berganti hehehe....

    BalasPadam
  2. Okey la tu bro... at least dapat BE setiap bulan kan....

    BalasPadam
  3. untung laaa ada BE... Be aku dah abis masa raya ari tu.. huk huk huk...

    ayat last tu tak leh blah... hahahahaa

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak