Panduan Penyusuan Susu Ibu

Salam semua,

Korang tak pelik ke pasal apa pulak aku yang nak cerita pasal panduan penyusuan susu ibu ni.. hehehe.. bukan aku yang nak menyusukan baby nanti.. kan cik malarang yang akan menyusukan nanti..hehehe

Apa yang korang fikir tu.. macam tu jugalah aku fikir masa isteri aku bagi aku buku dekat bawah ni.. dia kata buku ni.. abg pon kena baca juga.. tapi sebenarnya sampai sekarang lagi aku tak baca-baca lagi... hehehe

Buku Panduan Penyusuan Susu Ibu


Cik malarang kata buku dekat atas tu.. suami pun kena baca juga.. sebab ada part-part yang suami kena tahu juga.. ehhh betul ke ni?

Korang jangan risau.. nanti bila aku dah tamat pembacaan aku kongsi dekat korang pulak ye.. 

Sebenarnya buku tu cik malarang ambil secara percuma je dekat Mid Valley masa pameran baby minggu lepas.. rasanya sapa-sapa yang pergi expo pameran tu mesti perasan buku tu.

Bagi pandangan korang yang ada pengalaman.. kalau korang bekerjaya.. korang bagi susu ibu atau susu formula dekat baby korang?

ishhh.. pasal apa aku kalut cerita pasal susu ni.. hehehe.. oklah stop dulu ye.. lain macam pulak aku rasa bila aku tulis entri ni. :-)


Nota Pesanan : Sebelum terlupa apa kata korang kalau ada masa baca entri ini dan bantu aku untuk dapatkan gadget impian aku.. apa yang korang kena buat hanya "Like", "Share", "Retweet" , klik pada butang "Google +" dan kalau ada apa-apa yang nak komen, korang komen je dalam entri tu ye.. Terima kasih atas bantuan korang ye.


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. Very Nice post. Thanks to Share this post.

    BalasPadam
  2. menjawab soalan anda - "Bagi pandangan korang yang ada pengalaman.. kalau korang bekerjaya.. korang bagi susu ibu atau susu formula dekat baby korang?"

    dah tentulah susu ibu : tiada yang lebih baik darinya

    BalasPadam
  3. insyallah akan cuba yang terbaik.susu ibu adalah susu yang terbaik...

    BalasPadam
  4. pandai pandaila klik mana yang patut.hihihi

    BalasPadam
  5. Apsal aku nampak cover gambar tu macam muka NURUL...betul kan...

    BalasPadam
  6. @hazman : enatahlah tak perasan pulak aku.. mungkin juga nurul kot.. x Ajai.. hehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak