Ganasnya Baby Ni

 

Salam semua,

Masih dalam mood malas nak menulis sebenarnya lepas balik bercuti tahun baru cina.. so kebetulan adik ipar tadi share gambar ni dekat facebook aku ambillah gambar yang sama untuk kongsi dekat korang semua..

kedudukan baby tidur

Bila aku tengok gambar ni memang kelakar pon ada juga.. bayangkan sungguh ganas baby ni waktu tidur.. hehehe.. macam-macam gaya dia dekat atas katil.. tetiba aku teringat baby comel aku yang letak dekat katil waktu malam.. selamat Harraz tak ligat macam dalam gambar ni.. kalau aku letak dia baring terlentang.. macam tulah gaya dia sampai pagi.. cuma kekadang dia suka angkat tangan macam orang nak azan.. hehehe.

harraz dan katil baru

So kalau korang tak nak baby korang ligat macam ni.. sediakanlah katil untuk baby tu ye.. hehehe.

Ulasan

  1. @Matjoe : tq bro.. semua kata muka ikut mama dia.. yang ikut aku bab jantina je kot.. hehehe

    BalasPadam
  2. kikiki mmg ganas sguh kalau baby camtue...agaknya bby jadi macam tue sebab mak dan ayah ada black belt taekwondo hihi

    BalasPadam
  3. Best la harraz ade katil sendiri kan...mesti selesa je kan...

    BalasPadam
  4. memang kelakar la baby tidur mcm tu..baby dia cute la..

    BalasPadam
  5. harraz.. dok tidor dendiam yea.. hehehee

    BalasPadam
  6. ganas gile.. anak sape lettew!!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak