Penangan Tongkat Ali Di Malam Ini

 

Salam semua,

Sebut je nama tongkat ali mesti ramai yang dah terbayang dalam kepala tentang ubat kuat untuk tenaga batin… betul tak?.. hehehe.

Tongkat Ali di Malam Pertama

Bagi akulah kalau aku dah mengantuk macam sekarang ni.. sememangnya aku akan gi meraba-raba dekat dapur kot-kot ada lagi ke aku punya Alicafe 3 in 1 tu.. sebab kekadang bila lepas minum je macam sekarang ni.. mata ada rasa segar sikit.. tapi BETUL ke boleh hilangkan mengantuk?

Kalau nak tahu kenalah cuba sendiri..

Khasiat tongkat ali

Mai pekena secawan…. niat hati memang nak tidur tapi ada job yang aku kena siapkan malam ni.. tu yang cuba tongkat mata  tu dengan batang kayu tongkat ali ni.. hehehe..

Seperti kata Tokey Unifi tadi dalam mesej box wife aku.. “MASA dan SEMAKIN suntuk ni..”.. kata orang tu bila dah dipertanggungjawabkan untuk membuat sesuatu kerja tu kenalah buat dengan betul-betulkan.. takkan nak buat cincai-cincai je.. barulah orang tu akan rasa dihargai.

Mudah-mudahnya segala urusan aku dipermudahkan.. amin.

** Alhamdulillah rezeki bulan ni pun boleh buat aku tersenyum **

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak