Video Blogger Sakit Jiwa Di Tinggalkan Isteri

 

Salam semua,

Rasanya korang patut tengok video ni.. sebagai pengajaran kepada korang semua supaya jangan duduk rumah sorang-sorang.. sebab kalau dah meracau dan sakit jiwa nilah akibatnya..

Makin pelik-pelik je perangai mamat ni.. sejak kena tinggal dengan bini.. hahaha

Jangan marah ye Mat Tiger.. semoga usaha anda untuk ke London berjaya… ko buat aku gelak guling-guling atas katil dengar ko nyanyi… hehehe

P/S : Jangan lupa vote kawan kita ye….

Ulasan

  1. cisk,cisskkk.... memang sebulan laa aku kena bahan ni..hik3...

    BalasPadam
  2. Bro, gua rasa gua nak gi melawat kawan kita yang sakitlah. Risau pulak gua tengok. Takut lepas ni di merayau-rayau pagi buta jerrr..kesian..kesian. Semoga cepat sembuhlah hendaknya..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang wajib gi tengok ni.. aku dengar dia makan milo je sekarang nasi dah tak lalu dah.. tahu2 keluar video dekat youtube pulak.. hehehe

      Padam
  3. ahaha...saspen je..ingatkan betol2... =.=

    BalasPadam
    Balasan
    1. ramai juga yang simpati dengan mat tiger ni.. hehehe

      Padam
  4. kihkihkih..merdu suara mat tiger nih..,

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebab merdulah aku susah nak tidur malam tadi.. terngiang2 dekat telinga aku.. hahaha

      Padam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak