MyDistress Kini Di Samsung Galaxy Note Aku

 

Salam ramadhan semua,

Rata-rata semua pengguna handphone hari ini mempunyai satu telefon pintar atau smartphone.. dan apa kata sekiranya anda mempunyai sebuah telefon pintar bolehlah anda menginstall satu apalikasi yang akan menghubungkan anda terus dengan pihak polis jika berlaku kecemasan yang dipanggil MyDistress.

MyDistress PDRM 1

Sebenarnya aplikasi MyDistress ni telah dilancarkan dari tahun lepas lagi.. tapi mungkin aku yang terlepas pandang kot dan masa tu takda lagi smartphone ditangan so tu yang tak ambil pot.. tapi lepas aku tengok berita malam semalam tentang aplikasi MyDistress ni terus aku install dekat Samsung Galaxy Note aku.

Untuk pengetahuan korang aplikasi Mydistress ni buat masa kini hanya terpakai di kawasan Negeri Selangor sahaja dan mungkin akan diperluaskan diseluruh negara tidak lama lagi.

MyDistress PDRM 2

Klik pada http://mydistress.net

So apa tunggu lagi.. install secara percuma ke telefon pintar anda sekarang.. Malang tidak sentiasa berbau.. kes ragut dan culik semakin menjadi-jadi.. harapannya dengan adanya aplikasi ini di smartphone anda dapatlah membantu anda berhubung dengan pihak polis serta merta.

 

** Untuk pengguna Android boleh terus mendownload di Market @ Google Play

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak