Gaya Tidur Harraz Yang Pelik

 

Assalamualaikum & salam sejahtera semua,

Dah menjadi kegemaran aku untuk menangkap setiap gambar si Harraz time dia tido.. bukan apa saja nak buat koleksi untuk tatapan beliau bila dah besar nanti.. hehehe.. kalau siapa yang perasan sebelum ni aku pernah juga share beberapa keping gambar dia dalam entri “Gaya Tidur Malam Jumaat”.

Jom kita tengok antara gaya baru yang pelik time si Harraz ni tidur.

Gaya tidur Pelik 1

tidur sambil sujud…

Gaya tidur Pelik 2

ni gaya apa entah

Gaya tidur Pelik 3

suka betul tidur terkangkang Harraz ni.. hehehe

Gaya tidur Pelik 4

Dalam aku dok curi-curi ambil gambar si Harraz time tido.. rupanya cik malarang pun pernah curi-curi ambil gambr aku tengah tidur juga.. huhu.. kantoilah pulak.. selamat gaya tidur aku tak pelik dalam gambar ni.. hehehe

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak