Belanja Anak Isteri Sempena Ulang Tahun Kelahiran Yang Ke3? Di IKEA

 

Alhamdulillah semalam genap lagi usia aku 3?.. semakin menghampiri usia 40an.. jadinya sempena hari lahir aku semalam, aku belanjalah cik isteri dan anak makan di IKEA.. dah lama tak makan dekat sini.

Ada rezeki sikit bahagi-bahagilah dekat anak isterikan.. Semoga dengan meningkatnya usia ni.. aku terus diberikan kesihatan berpanjangan, dimurahkan rezeki supaya dapat terus menyara keluarga tercinta aku.. Paling penting makin dibanyakkan amal ibadah.. amin

  Ikea Meat Ball

Juadah ringkas sempena ulang tahun kelahiranku yang dah tua ni..

Ikea Meat Ball 1

Set meatball IKEA.. kembung perut nak habiskan..

Ikea Meat Ball 3

Ok tak kek hari jadi ni.. hehehe.. simple jekan..

Ulasan

  1. Hehehhe...happy birthday Mr Blogger. Semoga murah rezeki... happy forever with lovely wife and son =)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak