Genap 1 Tahun Bersama Nuffnang


Salam,

Diam-diam akhirnya usia blog aku bersama komuniti nuffnang telah genap setahun hari ini. Aku telah mendaftar menyertai nuffnang pada 14-11-2009 tahun lalu dan sepanjang aku bersama komuniti nuffnang aku mendapat banyak pengalaman dalam komuniti ni.



Bukan sekadar aku dibayar oleh pihak nuffnang dari iklan yang dipaparkan diblog myvitrd malahan aku telah diberi peluang membuat review 2 gadget dari Digi sepanjang aku bersama nuffnang.

Terima kasih nuffnang sebab masih percayakan blog myvitrd.. apa yang aku harapkan blog myvitrd akan lebih banyak lagi memberikan post-post berinformasi pada masa akan datang.


"Bukti aku telah bersama nuffnang selama setahun"


P/S: Anda ada blog? Sertai komuniti nuffnang hari ini untuk menjana pendapatan sekarang

online counter

Tagged as : Ulang tahun pertama bersama nuffnang, Setahun aku bersama nuffnang

Ulasan

  1. Salam,

    tahniah moga maju lagi bersama nuffnang, akak dh nak masuk 2 thn bersama nuffnang :)


    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  2. tahniah, saya dah lebih 3 tahun dngn nuffnang,huhu....

    BalasPadam
  3. congrats bro sbb dah setahun bersama nuffnang :)

    BalasPadam
  4. aku br nk masuk setahun.
    tp hasil....... biasa2 jekk! huahhh.

    BalasPadam
  5. wah,coincidence..sama tarikh ngan birthday ku..hik3,pandai ko pilih tarikh

    BalasPadam
  6. Terima kasih semua.. sbb sentiasa datang ke blog myvitrd dan tak jemu2 dtg menbaca entri.. untuk eyriqazz happy birthdy n tarikh tu kebetulan kot.. hehehe..

    BalasPadam
  7. tahniah.. syug nuffnang byk2.. for me, nuffnang mmg mantap.

    BalasPadam
  8. @darkbatman : memang dulu kini dan selama2nya syg dekat nuffnang..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak