Catatan

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Harraz

Imej
Assalamualaikum & salam sejahtera semua, Alhamdulillah genap setahun usia si manja comel kami ni pada hari ni... Semoga Muhammad Harraz Fahim akan menjadi anak yang soleh dan bijaksana... Diberi kesihatan berpanjangan... Dan di cepatkan berjalan... Tq juga buat mama Harraz kerana telah bersungguh berikan si comel ni susu badan selama setahun.. posted from Bloggeroid

Gambar Kebakaran Ehsan Ria Condominium Petaling Jaya

Imej
  Assalamualaikum & salam sejahtera semua, Lebih kurang jam 2.30 petang tadi dapat call dari wife katanya satu condominium depan opis beliau terbakar.. sekali aku check rupanya Ehsan Ria Condominium dekat Petaling Jaya yang terbakar.. memang aku selalu lalu dekat condo tu bila antar cik isteri gi keje.. kalau tak silap condo tu betul2 depan rumah Datuk Sharifah Aini.. Samada ada kemalangan jiwa atau tidak masih tidak dapat dipastikan.. tapi ada berita yang telah dilaporkan disini .. Dekat bawah ni ada 6 keping gambar kebakaran Ehsan Ria Condominium yang telah berjaya diambil oleh rakan cik isteri. Terima kasih kepada En.Razak (TNB Jalan Timur) yang sudi berkongsi gambar kejadian yang berlaku..

Wordless Wednesday - Menu Sarapan

Imej
Assalamualaikum.... Percaya atau tidak?... posted from Bloggeroid

Bayaran Dividen ASB 2012 12.00 Sen Seunit | Mimpi Atau Realiti

Imej
  Assalamualaikum & salam sejahtera semua, Kenapa ramai sangat yang bercerita tentang Bayaran Dividen ASB tahun 2012 lebih tinggi dari biasa dan ramai pulak yang cakap dividen untuk tahun 2012 adalah sebanyak 12.00 sen seunit.. ada dua tiga blog juga yang bercerita yang sama.. boleh baca sini Siapa yang ada buku biru ni untunglah kalau isinya banyak.. tapi kalau ada baki RM10 je.. sendiri tepuk dada tanya selera..   Adakah satu mimpi atau realiti? Dividen ASB tahun 2009 Dividen ASB tahun 2010 Dividen ASB tahun 2011 Dividen ASB tahun 2012 ????? Sama ada mimpi atau realiti kita hanya akan tahu bila pengumuman sebenar akan dibuat dalam masa terdekat.. mungkin juga minggu ni.. kalaulah benar.. orang yang akan senyum sepanjang tahun adalah sidia .. dan aku bolehlah tumpang gembira… hehehe Samada durian runtuh dari ASB ni ada kaitan dengan PRU13 aku sendiri pun tak tahu.. sebab aku bukannya pemerhati politik.. hehehe Apa perasaan korang kalau betul ram...

Sesi Terjah 4th Maternity Children Expo Mid Valley 2012

Imej
  Assalamualaikum & salam sejahtera semua, Kerap sangat pergi expo baby ni pun boleh muak juga tau.. macam korang kalau hari-hari makan KFC je.. tentunya muakkan.. aku sempat bergurau dengan cik malarang .. aku cakap apa kata tahun depan setahun kita pergi 2 kali je expo baby ni.. sebab kalau kerap sangat dah macam tak tahu nak beli apalah sebab semua dah beli.. hehehe.. Tahun ni je rasanya dah lebih 5 kali kita orang gi expo baby .. bergilir-gilir je.. tak PWTC dekat KLCC tak pun dekat Mid Valley tu belum lagi yang jualan gudang tu.. hehehe. Minggu lepas tunaikan hasrat si dia untuk ke 4th Maternity & Children Expo di Mid Valley … pendek kata.. setiap kali ada expo baby memang pengunjung yang datang memang terlalu ramai.. sampaikan nak bergerak dari satu gerai ke satu gerai tu pun tak boleh.. Kali ni.. kami tak banyaklah beli barang sebab kebanyakkan barang-barang Harraz semua dah beli.. so kira gi windows shopping jelah.. jo layan gambar yang aku ambil ma...

Eyriqazz Dot Com Bakal Berwajah Baru?

Imej
  Assalamualaikum & salam sejahtera semua, Entri pertama dibulan Disember… antara mood kelaut dan kemalas.. minggu lepas minggu yang busy sikit ekoran bertugar di PWTC untuk bantuan teknikal petugas Media sempena Persidangan UMNO 2012 .. so kekadang balik lewat.. sampai rumah memang nak bukak internet tu dah malas sebab penat.. bukan penat apa.. penat makan je.. hehehe. Ok kita lupakan cerita kesibukan aku.. sekarang kalau korang perasan blogger Mat Tiger a.k.a eyriqazz dot com nampaknya sedang membuat proses penyelenggaraan kepada blog beliau.. buktinya.. dibawah ni.. Mengikut jam yang dipaparkan di blog beliau.. ada lebih kurang 9 jam lagi untuk melihat wajah terbaru blog kegilaan ramai ni.. dalam kepala aku apa yang boleh aku jangkakan mungkin blog beliau bakal beralih ke hosting sendiri dengan menggunakan platform Wordpress .. siapa tahukan.. sebab rasanya baru-baru ni pun beliau ada gi kelas untuk Wordpress ni yang dibuat bersama Denaihati .. jadi mungkin bena...

Paksa Anak Belajar Berdiri

Imej
Assalamualaikum & salam sejahtera semua, Biarkan gambar sahaja yang bercerita... :-).. untuk tatapan ibu & ayah mertua dikampung.. :-) (Photo : myvitrd.com) Aduh! daddy nak buat apa ni dekat Harraz? beratlah lori ni.. (Photo : myvitrd.com) Berdiri diam-diam ye.. jangan duduk ye... hehehe dera sikit.. (Photo : myvitrd.com) Arggggg... gerammmm gigit daddy baru tahu... huhu.. (Photo : myvitrd.com) Yaaaa.. daddy nak bagi hadiah apa dekat harraz nanti... (Photo : myvitrd.com) Argggg.... gigit lagi... gerammmmmm (Photo : myvitrd.com) Mana mama pegi ni.. nak susu... lapar... (Photo : myvitrd.com) lama lagi ke daddy, harraz kena berdiri ni... huhu (Photo : myvitrd.com) Argggg penatlah.. harraz nak duduk lah.. (Photo : myvitrd.com) tq mama bawakan susu dekat harraz.... cayang mama dengan daddy... 8 hari lagi nak sambut ulang tahun kelahiran yang pertama... daddy dengan mama tengah pening nak bagi hadiah apa dek...