Isteriku Seorang Blogger

Pertama2 kalinya aku ucapkan terima kasih kepada isteriku yang banyak beri dorongan kepada aku sepanjang aku bergelumang dengan dunia blog ni.



Aku mula menulis enty aku yang pertama pada Isnin, 21hb Julai 2008 dengan tajuk Standard Gaban pada asalnya aku buat blog ni semata2 untuk cerita pasal kereta aku yang au baru beli masa tu.



Tapi sekarang aku telah jadikan blog aku ni sebagai perbincangan umum, dan melauhkan apa2 saja yang aku rasa nak cerita.


"dialah yang menjadikan aku seorang blogger"

Kalau korang nak tahu isteri aku ni jugalah yang memperkenalkan aku kepada nuffnang pada awal bulan 10 tahun lepas. sebulan lepas dia cerita dekat aku, baru aku joint n belajar sikit2 apa itu nuffnang.



Tapi sejak aku mula aktif berblog, dalam diam rupa2nya dia pulak yang senyap n jarang sekali antar post2 dalam blog dia. sampai kekadang aku cakap takkan taknak update blog syg?. dia cuma senyum n cakap tak sempat abg, nanti syg ada masa baru syg update. tulah jawapan yang sering kali dia bagi dekat aku..hehehe..



Dua tiga hari lepas sejak redmummy keluar dekat paper metro, aku tengok isteriku ini cuba aktif semula dalam dunia blogger ni. syabas isteriku, abg sentiasa beri semangat untuk syg jadi setaraf dengan redmummuy.



Korang semua supportlah blog isteriku disini http://malarang-kak.blogspot.com/ kalau korang datang blog aku, datang berkunjung sekali n support syg aku ni.



Abg doakan syg sentiasa sihat n terus berblog bersama2 abg. love u sygku. abg doakan syg cepat sembuh ye...

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak