SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI KERANA DOT...DOT..


Aku dah baca banyak entri yang rakan2 blogger buat yang mana nak diterjah oleh BEN ASHAARI. Pada awalnya aku asik tertanya2 apa bagusnya BEN ni n kenapa semua orang nak diterjah oleh BEN ni. Bagus sangat ke BEN ni?

Bila aku kaji2 semua yang diterjah ni, rupanya BEN ASHAARI buat kerja mengomen blog blogger rupanya. Lepas BEN terjah je blog seseorang tu, biasanya trafik blog tu akan naik.

Yang bestnya bila BEN dah terjah dia kasi link lagi blog yang diterjah tu ke dalam blog dia. Bukan tu je BEN akan membebel pasal blog seseorang yang mana tak bagus n tak sesuai dalam blog tu.

Bagus idea BEN ni, sekurang2nya bila dah kena komen tu tahulah blogger2 tu akan perbaiki cara penulisan n susun atur winget2 yang berterabur macam blog aku ni.

Sekarang tentu korang tertanya2 apa syarat2 BEN nak terjah blog korang, sebab tiap2 hari ada je blog bertuah yang dia terjah. Dari apa yang aku tahu aku ada terbaca dalam blog BEN, dia kata dia akan terjah blog yang ada follower 1000 keatas je. BETUL KE?



Kalau macam ni, sampai 10 tahunlah blog aku nak dapat follower 1000 orang. Masa tu BEN pon dah kaya raya tak buat blog dah...hahahaha.. jgn marah ye BEN. kalau tak boleh gurau duduk surau ye..hahahaha

Korang baca syarat2 nak diterjah sini, Blogger baru vs Baru lama : Bantu membantu -3

Oklah aku tak nak cita panjang pasal BEN ni, cerita panjang pon belum tahu lagi dia sudi terjah blog hodoh aku ni. Kalau korang nak, korang pulak Terjah ramai blog dia pulak BEN ASHAARI

Ulasan

  1. x semestinya kena ada 1000 follower..itu salah satu segmen dia je..banyak lg cam jelajah blog newbie, para ibu, sahabat..mcm sy follower br 171 org je..sy masuk segmen jelajah blog ibu..awak cr la jelajah yg bersesuai..kalau br berblogging..mungkin leh koin segmen jelajah newbie..cuma kena que la..sbb ramai dah yg hantar link...nsb baik sy antara yg awal hantar link..sbb tu dpt diterjah dengan cepat..hehe..gud luck

    BalasPadam
  2. ooo mcm tu ye..ok2..nanti sy buat..tq ye

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak