Permohonan Maaf Secara Terbuka Kepada Pihak Nuffnang



Salam pagi semua rakan2 blogger sekalian, pagi ni dikala semua orang bergembira mendapat Buffered earning kini aku pulak bersedih tanpa keluar air mata kerana aku telah diturunkan pangkat dari Glitterati kepada Ordinary (non-exclusive).

Punca kenapa? aku sendiri kurang pasti sebab semalam status aku masih Glitterati.

Kalau setakat tukar status je takpe rakan2 sekalian, ianya telah menjejaskan pendapatan dalam Buffered earning aku yang tengah berjalan sekarang ni lebih kurang 13 BE dari 4 blog aku.

Semua hasil pendapatan yang semalam ada RM20 telah menjadi Rm10 iaitu separuh dipotong hasil pendapatan aku. korang kira je sendiri kalau ada 13 BE tengah berjalan sekarang ni.. huhuhu..

Apa yang aku mampu agak puncanya ada dari aku meletakkan banner iklan loginwang dalam blog aku seperti banner dibawah. itu hanya ramalan aku. tapi jika benar kepada yang belum lagi diturunkan status lebih baik korang buang banner login wang tu sekarang..... jangan nak bertangguh sampai tengahari atau esok. Menyesal dulu pendapatan sesal kemudian tak berguna.


BUANG BANNER NI DARI BLOG ANDA JIKA ADA..

Aku baru je hantar email kepada pihak nuffnang untuk bertanyakan hal status aku, dan jika ada maklum balas dari pihak nuffnang akan aku publishkan dalam blog aku ni.

Kepada pihak nuffnang aku meminta maaf secara terbuka jika ini adalah satu kesalahan yang menyebabkan status aku diturunkan.

kepada rakan2 blogger diluar sana yang banyak iklan pesaing kepada nuffnang jika tak nak diturunkan status ingat jangan madukan nuffnang.

akan aku jadikan ini sebagai pengajaran untuk aku terus setia kepada nuffnang dan ianya takkan sesekali untuk mematahkan semangat aku untuk terus berblog sampai lebam.

sokongan rakan2 dan yang tersayang akan menguatkan lagi semangat aku.. Cayooooo..

Ulasan

  1. kena setia pd yg 1 je..nuffnang..huhu

    BalasPadam
  2. sy pakai nuff je..sbb nanti turun pangkat ahaks..

    tp duit tak gerk2 gak wolopon pengunjung ramai..mcm mane tu ek? sedey gakk

    BalasPadam
  3. kalau letak youthsay pun ada blogger yg kena drop status glitteri

    BalasPadam
  4. YS, mangga ads, advertlets, innity... semuanya pesaing nuff... tapi lepas dapat balik status glitteerati, nuff akan kreditkan balik 50% earnings tu.. sbeab masa turun ordinari dia tolak 50%, maka naik balik glitterati dia kasi balik 50%. nuff memang baik hati ^___^

    BalasPadam
  5. pedulikan tntng iklan-iklan yang lain

    BalasPadam
  6. sama la kite.. :((
    da emel diorg semalam..
    diorg kate dpt balik glitterati dlm ms 4ari...
    uwaaaaaaaaaaaaaaaa........

    BalasPadam
  7. salam,

    nuff mmg x suka di madukan, akak pernah jugak mcm tu, tp bila buang blk script ads yg lain status tu dpt blk dlm 3 hari :)

    insyallah lepas 3 hari mesti dpt blk status tu...dia automatik jd geli2 blk :) jgn risau ok! nuffnang mmg baik hati :)

    BalasPadam
  8. oh yeke..happy sikit aku dengar macam tu.. huuhuh..tq atas support anda..

    BalasPadam
  9. salam kak..boleh nurul tahu apa keistimewaannya yer??

    BalasPadam
  10. tak bek tau curang ngan nuff...
    ala kejap je nuff merajuk..nanti dia baik le geli2 tu balik...

    keep it up!!

    BalasPadam
  11. Sy pakai nuff je..baru je pon..ade bace xlih letak ads lain..xbranila..dahle baru2..hehe

    BalasPadam
  12. so jangan letak ads lain.. setia je pada nuffnang.. menyesal nanti macam sy.. semalam income ada lebih RM100 dalam BE tapi hari ni tinggal RM50 je..huhu..

    BalasPadam
  13. bagi aku nuffnang dah kasik komisyen dah agak tinggi dari yang lain, so buat apa nak letak macam2 adsense lain. Lagipun banyak sangat iklan kat blog boleh buat orang jadi muak/serabut....

    nuffnang the best

    BalasPadam
  14. betul tu kata ku zack.. ni sebagai pengajaran akulah ni..huhu

    BalasPadam
  15. ari ke-3,ok check!
    dpt semula glitterati..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak