Nuffnang Server Down To Day


Salam pagi jumaat semua, semoga anda semua sihat hendaknya.

apa yang aku nak kongsi disini majikan kita hari ini nuffnang menghadapi sedikit masalah apabila server nuffnang.com.my telah down sejak malam tadi. sebelum ni server gengblogger telah down ekoran serangan malware, tapi hari ini server nuffnang pulak down. sapalah yang serang pulak?

Pada awalnya semasa aku buka pagi tadi aku dah perasan kenapa logo-logo iklan nuffnang yang ada 3 di blog aku semua dah hilang. aku beranggapan mungkin disebabkan oleh line internet aku slow dekat rumah.

So sampai je dekat opis pagi ni.. aku tengok sama juga hasilnya dan bila aku cuba ping www.nuffnang.com.my memang tak dapat.

Aku cuba buka website utama juga tak dapat so mungkin pihak nuffnang tengah buat maintenance dekat server-server utama mereka kot. Maklum jelah raya-2 ni banyak orang buat cash out so nuffnang tengah siapkan duit raya kot.. hehehe.

Apa pon aku harapkan lepas ni bila server dah up semula majikan kita akan lebih mantapkan iklan2 lagi.. dan bagi banyak2 Buffered earning.

Kepada member nuffnang harap bersabar ye...

online counter
Tagged as : Nuffnang break down & server down

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak