Apa tujuan aku klik iklan Nuffnang

Salam semua, semua apa yang kita buat tentu ada tujuannya..walhal nak makan pon tentu ada tujuan iaitu nak kenyang @ tak nak lapar. Macam tu jugalah kepada member-member yang dah join komuniti nuffnang, apa tujuan korang klik dekat iklan-iklan nuffnang?


Rata-rata semua blog yang aku jelajah selama ini semua ada widget seperti dekat atas ni yang tertera perkataan "nuffnang". Bila tiba masanya kekadang terdapat beberapa iklan akan muncul diatas widget nuffnang tu. Pada masa tulah berebut2 blogger gi klik-iklan tu sama ada sekali atau berulang-ulang kali.

Persoalan aku kepada korang semua, Apa tujuan korang buat macam tu?

Kalau ko tanya aku, aku akan jawab aku nak tengok apa yang menarik dalam iklan tu. Masa dulu-dulu aku mula2 join kominiti nuffnang ni tujuan aku klik sebab nak dapat earning... tapi sekarang tak lagi... tujuan aku klik iklan tu sebab aku nak tahu apa info dalam iklan tu.. so janganlah klik iklan tu sebab semata2 nak earning sahaja.. ingat tu..

online counter
Tagged as : Tujuan Klik Iklan Nuffnang

Ulasan

  1. betul tu..klik secara berkhimah takpe.. tq suffer8zine sbb rajin dtg sini

    BalasPadam
  2. kalau kita klik iklan, bukan kawan kita tu je yang dapat faedah, tapi Nuffnang pun dapat faedah.

    untuk CPC, nuffnang cuma charge advertiser sekiranya berlaku klik pada iklan.

    So bila saya klik, secara tak langsung saya jugak tolong Nuffnang la ni

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak