Celcom BlackBerry Torch 9800 Pilihan Saya


Salam,

Mungkin ada yang dah tahu atau belum tahu lagi bahawa tidak lama lagi bakal dilancarkan satu produk terbaru diri Celcom iaitu BlackBerry Touch 9800. Pelancaran produk terbaru ini akan dibuat oleh pihak celcom pada 29 Oktober 2010.

Jadi sempena promo BlackBerry Touch 9800 ni dengan kerjasama antara celcom & syarikat pengiklanan Nuffnang telah mengadakan satu contest untuk merebut 2 unit BlackBerry Touch 9800 sumbangan dari pihak Celcom.

Contest ini terbuka kepada semua blogger yang berdaftar dibawah nuffnang dan tarikh contest ini bermula dari 18 Oktober 2010 sehingga 28 Oktober 2010.

Maklumat lanjut boleh didapati di Contest Blackberry Torch 9800 smartphones from Celcom.

Apa kata saya terangkan sedikit penerangan ringkas tentang kelebihan BlackBerry Touch 9800 yang bakal dilancarkan ini.

- BlackBerry Touch 9800 adalah yang pertama dikeluarkan dengan ciri-ciri smartphone yang mana didatangkan dengan keyboard serta skrin sentuh bersaiz 3.2 inci HVGA.

- Menggunakan OS BlackBerry 6 dan terdapat aplikasi GPS serta meyokong HSPDA dengan kepantasan download sehingga 3.6 Mbps.
- Antara kelebihan lain ianya dilengkapi dengan kamera berisolusi 5 MP beserta sistem flash, auto focus dan sistem kestabilan gambar. Selain itu ciri-ciri tambahan dengan 11 mode foto dan rakaman video resolusi VGA untuk memudahkan mengambil gambar secara sepontan.

- Kelebihan lain mempunyai sambungan ke komputer dan boleh membuat sambungan dengan WiFi tanpa menggunakan Bluetooth.
- Mempunyai memori sebanyak 8 GB dan boleh di tingkatkan sehingga maximum 32 GB dengan kad MicroSD.
- Dengan BlackBerry Touch 9800 anda boleh melayari internet, email dan penggunaan phone dimana sahaja. Bukan itu sahaja malah anda boleh bersosial didalam rangkaian menggunakan Facebook, Twitter, Buzzd dan lain-lain lagi yang telah dibina didalam BlackBerry Touch 9800 itu sendiri.
- Bagi yang gemar melayari internet, dengan menggunakan BlackBerry Touch 9800 anda boleh melayari internet dengan pantas dan boleh membuka banyak pelayar internet dalam satu masa menggunakan fungsi Tab. Terdapat juga fungsi bookmark untuk semua laman web yang anda gemari.


BlackBerry Touch 9800 + Celcom Exec 50 Plan

Kenapa saya perlu memilih BlackBerry Touch 9800 bersama pelan Celcom Exec 50? Untuk pengetahuan anda semua saya adalah pelanggan tetap celcom dari tahun 2002 lagi. Sebelum ini saya menggunakan prepaid celcom dan kini sudah lebih setahun beralih kepada pelan Celcom Exec 50.

Antara keistimewaan pelan celcom Exec 50.

- Dengan kadar caj 15 sen untuk semua rangkaian
- Automatik diskaun 30% setiap bulan
- Dengan lagi banyak bercakap anda akan mendapat banyak penjimatan
- Hanya RM50 bayaran sewa setiap bulan
- Percuma pelan Celcom Broadband Basic selama sebulan dengan kelajuan sehingga 384kbps
- Celcom Exec 50 adalah merupakan pelan terbaik untuk anda dengan kelajuan yang sangat pantas, liputan rangkaian yang baik tanpa sebarang ganggunan diseluruh negara.

Tiada rangkain lain yang mampu memberikan anda penjimatan seperti yang ditawarkan oleh Celcom Exec 50.

Jika anda berminat dengan dengan BlackBerry Touch 9800, apa tunggu lagi anda boleh membuat pre-register di Celcom sekarang.

Nantikan kemunculan gadget terbaru dari celcom pada 29 oktober 2010 ini. Pastikan anda adalah salah seorang pemilik BlackBerry Touch 9800 pada masa akan datang nanti.

CELCOM MEMANG TERBAIK!!


online counter

Tagged as : what you love about the Blackberry Torch 9800

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak