Sekarang aku sertai Churp Churp

Salam,

Selama ni mungkin korang selalu dengar perkataan nuffnang. Pernah tak korang dengar perkataan Churp Churp? aku rasa rata-rata semua blogger lagi familiar dengan nuffnang jika dibandingkan dengan Churp Churp ni.

Untuk pengetahuan korang ni dua nama ni sebenarnya bernaung dibawah syarikat nuffnang. nuffnang adalah kominiti pengiklanan untuk blogger manakala Churp Churp adalah komuniti pengiklanan untuk twitter. macam mana dah faham? kalau dah faham takyahlah aku nak cerita panjang ye.. hahaha.


Kalau korang perasanan dalam website nuffnang sekarang ni mesti ada terpapar satu link perkataan Churp Churp dengan logo burung warna biru. Kalau tak silap aku baru je link tu diwujudkan. korang boleh baca dalam blog nuffnang penerangan tentang Fungsi Churp Churp.


Cantikan website utama Churp Churp ni

Kalau sebelum ni aku dah pernah merasa earning dari nuffnang yang memang aku kira banyaklah juga.. tapi kali ini aku dah mula merasai earning dari churp churp pulak, walaupun buat pertama kalinya aku baru je dapat RM0.11.. korang gelak aku ye.. takpe terima kasih dengan nilai RM0.11 ni insyaallah akan jadi RM100.11 suatu hari nanti.. hehehe

Kalau dengan nuffnang minimum earning terkumpul yang boleh dicash-out adalah RM50.00 tapi dengan Churp Churp kita perlu ada earning sekurang-kurangnya RM100.00 baru leh cash-out.

Aku nak cerita panjang lebar pasal macam mana nak dapat earning dari churp churp ni pon belum mahir lagi .. tapi sedikit info boleh baca di blog eyriqazz yang pernah membuat cash-out duit churp-churp ni. sorang lagi yang aku kira mahir dalam Churp Churp ni adalah Sumijelly.

Kalau anda ada twitter apa kata Daftar Churp Churp hari ini juga. Selamat menjana pendapatan dari rangkaian sosial Twitter.

Jangan lupa FOLLOW Twitter aku ye di http://twitter.com/ahm2480

online counter

Tagged as : Sertai komuniti pengiklanan twitter dengan Churp Churp, Earning pertama dari Churp Churp

Ulasan

  1. Yied baru gak join. Baru bulan lepas join. Banyak gak dapat income dari ChurpChurp.

    BalasPadam
  2. kata orang selagi ada peluang buat duit kita buat je..

    BalasPadam
  3. churp2 memang bagus tapi kena sabar ya

    BalasPadam
  4. yeah..... saya pun dah register jadi ahli CHURP CHURP...

    BalasPadam
  5. mula2 macam susah sikit sebab tak fahamkan churp churp ni.. lama2 nanti mesti ok kot.. lagi pon baru je 1 bulan joint churp churp ni..

    BalasPadam
  6. My churp2 bru je dpt puluh2..
    sbulan x smpai.. Syg sngt2 dgn churp2..
    Nuffnang bru ringit2..hehe

    BalasPadam
  7. xreti la nk msukkan iklan churp2 dlm blog..leyh ajar x...hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak