500 BLOG !

 Salam semua,


Aik lama benar aku tak join apa-apa segmen BEN ASHAARI.. tapi bila aku tengok kegigihan dia menyatukan blogger-blogger baru dan lama.. aku pon teringin juga join segmen dia ni.

Aku selalu je baca entri-entri panas dia.. bayangkan setiap kali beliau update entri terbaru,  orang yang online tak kurang 50 user dalam satu masa dalam blog dia.. hebat bukan.. padahal semua entri dalam tu santai je..

Bermula tepat jam 2 petang pada 26/12/2010 sehingga 2 petang 27/12/2010 beliau sekali lagi membuka segmen untuk mencari 500 blogger untuk dijadikan list sebagai projek segmen hujung tahun beliau.

Dia nak buat buat apa dengan 500 blogger tu? haaa yang ni korang kena tunggu dan lihat.. mungkin nak lelong kot.. hehehe..

Ok.. kalau korang nak join juga senarai 500 Blog ! ni.. terjah blog BEN ASHAARI sekarang..

Nota kaki : korang nak tahu ke pasal apa aku jadi blogger.. dulu aku nak jadi reporter sekali pegi intiview tak lepas.. apa lagi aku buka blog sendirilah buat macam reporter juga.. report sana.. report sini.. hahaha.. korang pasal apa ye nak jadi blogger?


online counter

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. saya nak jadik blogger sebab suka berangan2 tapi bila dah start berbelog tiba2 kering idea..

    BalasPadam
  2. @FAR_EAST : idea akan datang bila2 masa.. pastikan rajin cari sumber bacaan.. so dari situ leh datang idea.. tengok macam BEN.. kekadang membebel je dalam blog dia.. tapi still ada orang datang..hebatkan

    BalasPadam
  3. betul tue...nak cuba berguru dgn taiko2 blog nie...

    psstt : apa rahsia tn punya pulak..ramai org baca entri..?

    BalasPadam
  4. @far_east : kalau nak berguru boleh berguru dengan otai lama dekat...www.benashaari.com, www.eyriqazz.com, www.yanmieonline.com, www.darkbatman.com, atau www.teratakarmo.com...

    aku pon berguru dengan dia orang ni..hehehe

    BalasPadam
  5. slm kenal dr mimiey...

    nasyieen.blogspot.com

    BalasPadam
  6. @Mimiey : salam perkenalan juga dari keluarga myvitrd

    BalasPadam
  7. trimas tn punya utk link otai2 lama tue...sedara eyrizaqq mmg dah lama dok follow...insyaAllah yg lain akan menyusul nt... ;)

    BalasPadam
  8. salam perkenalan.
    (dari segmen Ben Ashaari 500 Blog)

    jom join Peraduan Teka Kek Secret Recipe di blog saya.

    BalasPadam
  9. salam


    cabaran kali ni mesti besh kan :)

    follow ur blog :)

    BalasPadam
  10. @far_east : ok no problem.. follow jgn tak follow

    @laili : salam perkenalan untuk anda juga

    @syira : betul2.. jom kita support ben ashari

    @myra ayreen : salam kenal sama2 kita support

    BalasPadam
  11. hai..jengah dari segmen abg ben jgk
    follow sini ya, jemput singgah blog sy ;)

    BalasPadam
  12. mamat pun dh join..
    salam perkenalan..

    mamat dh ada blog baru..
    http://luahan-hati-matika.blogspot.com/
    jangan lupa follow aw..

    BalasPadam
  13. saya menulis blog macam menulis jurnal hhu

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak