Contest Teka Amount Pendapatan Nuffnang

Salam,

Kebetulan tadi aku masuk dalam bloglarian tiba-tiba terpandang aku satu contest anjuran jieda79. Contestnya mudah sahaja.. cuma teka berapa jumlah hasil pendapatan beliau sepanjang bersama dengan nuffnang selama 1 tahun.

Dari apa yang dia cakap beliau dah buat cash out sebanyak 4 kali dan bakal cash out untuk kali ke-5 yang beliau sendiri tidak tahu berapa jumlahnya.. So kita dikehendaki meneka jumlah amout yang dikumpul untuk 5 kali cash out tu.


Secara rasminya aku meneka jumlah amount yang dikumpul setelah aku telek-telek tadi menggunakan teropong ajaib..  
(RM508.35)

Anda ingin Join juga jom meriahkan blog Jeida79

1. Buat satu entry yang simple berkenaan contest ini dan nyatakan amount dalam entri korang serta linkkan ke blog ini.
2. Letak banner di atas di dalam entri dan di sidebar blog korang.
3. Masukkan URL blog ini ke dalam bloglist korang.
4. Dah siap semua, sila tinggalkan URL entry korang kat kotak komen di entri ini.
5. Tarikh tutup pada 31 Disember 2010 *kerana aku akan cashout dan pada tarikh itulah amount sebenar akan dipaparkan*


Nota kaki : Tuah ayam nampak dikaki.. tuah sendiri sapa yang tahu..



online counter

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak