Kuasa Eyriqazz Dalam Dunia Blogger | Keyword Popular Hari Ini

Salam,

Siapa sangka dengan entri teguran dari eyriqazz telah memberi impak besar dalam blog aku pagi ni.. korang tak percaya tengok print screen dekat bawah ni.. siapa penyumbang traffic tertinggi aku pagi ni?

Sapa dia sebenarnya ni?

Aku tak sangka rupanya sekali dia buat teguran tengok beratus-ratus visitor masuk dalam blog ni melalui link beliau.. so kalau korang terasa nak kena tegur juga rajin2lah ye tegur-tegur tokey tiger show tu..hahaha.

Satu lagi yang menarik pagi ni.. adalah cerita pasal keyword. atau bahasa melayunya katakunci.. aku tak pandai lagi main SEO keyword ni.. tapi bila tengok dekat bawah ni.. ini ke yang dikatakan kuasa keyword yang sebenar? Nak belajar SEO boleh rujuk dengan kak yanmieonline.. pakar dalam bab SEO ni.

sebut pasal cuti umum... ramai je yang google ye?

Mentang-mentang esok cuti umum.. ramai yang mencari di google betul ke esok cuti umum.. aku tahu bukan semua orang tahu yang esok cuti umum.. Bos aku sendiri baru je tadi pagi tahu.. ok kepada yang tak tahu lagi.. Esok aku bagi korang semua cuti Umum Sempena kemenangan Malaysia di Piala AFF Suzuki 2010.

Suka tak esok cuti? apa aktiviti korang esok? Jangan tanya aku pulak .. sebab aku tak cuti.. tak pasal-pasal aku pulak kena OT esok.. huhu..

online counter


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. hakhakhak tajuk anda sangat2 menarik untuk diklik cepat2....yerrr laa siapakah eyrizaqq??? menteri pasola kerrr hihi...sori taiko tiger jangan mare2 ekkk... ;)

    BalasPadam
  2. @suffer8zine : tq bro..

    @far_east : hehehe.. bukan menteri pasola lagi.. menteri tiger show.. heheh.. jgn marah eyriqazz kami bergurau je ni.. hehehe

    BalasPadam
  3. Dasyatkan..Eyriqazz punyer penangan..baek punyer SEO..hehe..kalau betul-betul jadik tokey TS tak tahulah mesti mencanak..

    BalasPadam
  4. @Jai : hahaha.. tulah.. aku tak sabar nak tengok drama dia yang berkemban tu.. hahaha.. tahniah buat kau jejai sebab ramalan si tikus pink tu.. hehehe

    BalasPadam
  5. myvirt: nih yg jeles nih...nak juga eyriqazz tegur...hehheh

    far_east: mcm tersalah eja eyriqazz ja....dh jadi eyrizaqq...hehehh

    BalasPadam
  6. tahniah! trafik eyriqazz mmg power. Sya pun pernah dapat gak dulu tempiasnya

    BalasPadam
  7. deqdeq : alamak camner leh tak perasan nie....aduiii asik x lulus jerrr nak eja nama taiko nie :(

    BalasPadam
  8. far_east: hhehhehe..tu la pasal...mcm mana leh silap nih...hehhe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak