Jangan Paksa Aku Beli TV Baru Hari Ni!

Salam,

Dugaan tahun baru 2011 aku adalah tv aku dekat umah ni buat hal.. malam tadi langsung tak boleh tengok apa.. cuma dengar suara dengan keluar satu line je.. dekat tengah-tengah skrin.. huhu.. kecewa.. benda ni bukan sekali ni terjadi dah berkali-kali.. 

ada yang pandai repair tak ni.. kalau tak aku baling je dari tingkat 3 ke bawah ni...huhu

Biasanya kalau biarkan dalam sejam dua..dah elok semula.. tapi hujung minggu ni aku rasa dah lebih 3 hari aku onkan tv ni tapi macam tu juga.. ohhhh tidakkkk... bosannnn... kesian wife aku terpaksa tidor jam 9 malam tadi gara-gara tv buat hal.. huhu... 

macam dia faham2 je ada promosi sekarang ni..

Aku rasa dia paksa aku beli tv baru hari ni.. apa pandangan korang.. penting ke tv ni dalam hidup korang?
online counter


--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. salam

    beli la kalau rasa perlu.:D


    jom joint contest ni :D

    http://contestdiblog.blogspot.com/2011/01/sweet-90s-first-lucky-draw.html

    BalasPadam
  2. penting tu..
    saya sendiri tak de tv menangis..walaupun lappy ade internet

    BalasPadam
  3. kalau selalu tengok TV.beli je..
    x membazir kan...

    BalasPadam
  4. setiap orang ada keperluan dia masing2..kalau rasa tv tu keperluan, bukan kemahuan, belilah..apa lagi..hehe

    BalasPadam
  5. tahun baru tv pon baru la der.. heheh.. tv tu dah bape lama??.. kalo perlu tukar je..

    BalasPadam
  6. weeheee...same la kite tader tivi! :p

    jom berTEPAK HARAPAN kt my blog!

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. beli tv baru laa.. lcd yg bleh lekat kat dinding tu...

    BalasPadam
  9. tv 2 penting cz leh tgk bite n bola bro.hehe

    BalasPadam
  10. memang kena beli laa.... just beli yang kecik pun okey aper...

    BalasPadam
  11. Terima kasih atas cadanga anda semua..

    Oleh kerana rata-rata kata belilah.. so semalam petang aku dah kena racun.. dengan si isteri tercinta..

    tunggu entri selanjutnya pasal tv rosak ni.. hehehe

    BalasPadam
  12. hehe tahun baru tv pun baru ekk...nie dah beli ker blom LCD tue opsss LCD kerr? ;)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak