Berbuka Puasa bersama blogger dan Digi Angels

Salam semua, petang tadi aku berkesempatan berbuka puasa bersama blogger-blogger dan ahli Digi Angels di The Apartment Restoran KLCC.

Aku dan syg aku sebenarnya telah mendapat jemputan dari Digi untuk berbuka puasa bersama-sama blogger yang menjadi ahli digi Angels. ini adalah merupakan kali pertama aku joint aktiviti yang di anjurkan oleh pihak Digi. Sebelum ni ada banyak lagi aktiviti yang Digi dah buat tapi aku dengan syg aku tak berkesempatan untuk joint.

Korang layan dulu beberapa gambar sekitar majlis berbuka puasa tadi.

Bidadari hatiku yang sentiasa teman aku dimana saja

Antara orang-orang kuat Digi

Antara blogger yang hadir

syg aku posing dengan virus padu & ceeramon


Digi pilih blogger myvitrd ni sebagai orang bertuah untuk buat review produk baru Digi.. hehehe

Produk terkini Digi - Mobile Wi-Fi Router (MiFi)


Syg aku nak lepaskan geram ... hehehe


Salah satu produk Digi -MiFi menjadi miik sementara aku untuk dicuba.. tq Digi

Sampai je umah terus test.. wah memang baguslah siap boleh share WiFi dekat device lain. Maximum 5 device boleh connect dalam satu masa.

lepas aku habis test produk Digi ni aku akan buat satu entri pasal MiFi ni ... nantikan entri aku akan datang.


online counter
Tagged as : Majlis berbuka puasa bersama Digi Angels

Ulasan

  1. free test selama sebulan.. ikhlas dari digi..hehehe.. dia kata u pakai n enjoy this device..hehehe.. Free

    BalasPadam
  2. haha, bestnyer internet free sebulan,jngn lupe buat review k,huhu.....

    BalasPadam
  3. ok nanti aku pesan dekat hubby aku wat review pasal produk tu..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak