Kenapa Status Glitterati aku ditarik balik hari ini


Salam,

Baru je tadi aku gi baca blog yanmieonline pasal status glitterati dia ditarik balik ... aku tiba-tiba kurang sedap hati n terus g buka akaun nuffnang aku.. sekali aku tengok aku senasib dengan yanmie.. alamak pasal apa ni ye..

setahu aku, aku takda letak iklan selain iklan nuffnang dalam blog ni.. yang sedihnya semua earning aku habis tinggal separuh.. mungkin nasib aku malang hari ini..

kalau betul ni bukan kesilapan teknikal dari nuffnang, ni merupakan kali kedua status glitterati aku di tarik balik. kali pertama status glitterati ditarik balik kerana kau pernah buat post pasal youthsays..tapi sekarang secebis kuman pon dah takda dalam blog aku ni.. huhu..sedih aku hari ini.

aku harap pihak nuffnang dapat memberi maklum balas kepada aku apa sebenarnya kesalahan blog aku.. jika aku salah aku akan perbaiki apa yang menyebabkan aku di buang status glitterati.. tapi kalau kesilapan teknikal dari pihak nuffnang minta jelaskan apa yang berlaku sekarang..

P/S : kepada rakan-rakan yang ada akaun nuffnang apa kata check akaun sekarang adakah akaun nuffnang anda senasib dengan aku.. minta maklum balas di ruangan komen.



online counter

Tagged as : Status Glitterati hilang sekelip mata

Ulasan

  1. tu laa..ramai terkena ni..
    nasib baik daku masih Glitterati..huhuh
    ada masalah sistem ni rasanya..
    hope earning dikembalikan semula...

    BalasPadam
  2. xkan pasal tukar template kot?..ishh xde mengena..kesilapan teknikal rasanye tu..

    BalasPadam
  3. Salam,

    oh terkena jugak ye, tulah yan pun dh tgk komne2 kt blog rupanya ada ramai lg yg terkena nie, harap2 cuma kesilapan teknikal..hhuhuhu

    btw thanks for da link ya :P


    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  4. aku pon naik pelik..tapi takpe..i still setia dengan nuffnang.. kita tunggu jawapan dari pihak admin nuffnang..

    BalasPadam
  5. dah check..
    nsib baik tak kena...
    tkot jugak klau terkena..
    huhu~

    BalasPadam
  6. server nuffnang ni dah berat sgt nak tampung ramai blogger...tu yang sistem pun x betul...harap nuffnang dpt upgrade kasi baik punye lps ni...

    BalasPadam
  7. Glitterati..aku masih berstatus Glitterati...

    BalasPadam
  8. penah kna skali sbb btukar guna domain sdri..makanya visitor = ZERO.. itu pun efek jugak..huhu

    Berjumpa Dengan Blogger-Blogger Hebat di Nuffnang Glitterati Plus Open Meeting

    BalasPadam
  9. Eda punya masih G..
    kesilapna teknikal je tu kot..
    harap2 tak lama...

    BalasPadam
  10. baru terkena ni..lepas baca kt jardness cuba buka nuff..mmg confirm dah takde G

    BalasPadam
  11. alahai ciannya...takper, gi anto tiket...bagi sekali permalink entry nie kat nuffnang...

    BalasPadam
  12. nampak gayanya buka aku sorang yang kena ni ramai juga yg kena ni.. takpe kita sabar je dulu k..mungkin masalah teknikal ni..macam kawan2 ckp dekat atas tu

    BalasPadam
  13. Alhamdullilah aku baru je check status Glitterati aku..sekarang dah dikembalikan.. TQ nuffnang.. love u nuffnang

    BalasPadam
  14. maybe sbb ko tak aktif masuk akaun nuff kot.. entoh la labu,, aku pun tak paham sistem ni mcm mana

    BalasPadam
  15. bila ko bagi tau tadi tu aku pun masuk kat akaun nuffnang aku check, alhamdulillah masih lagi berstatus Glitterati..

    BalasPadam
  16. nasib baik akak punya msh ok lagi.
    lain kali joinlah ek dgn geng tali barut.

    BalasPadam
  17. kak ina..insyaallah kami akn join geng tali barut....heheeh

    BalasPadam
  18. status Glitterati aq pun kene tarik hari ni...why??!!!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak