TQ Nuffnang Bayar Kempen CPC

Salam,

Alhamdulilah setelah hampir 4 hari aku menunggu kenapa nuffnang tak bayar lagi iklan-iklan Global-CPC didalam blog aku, akhirnya hari ini terjawab sudah persoalan itu apabila pagi tadi aku check akaun nuffnang aku sudah ada bayaran dari nuffnang untuk kempen CPC.

Terima kasih daun keladi nuffnang.. ada kempen bagi lagi.. hehehe.

Pada awalnya aku ingat minggu lepas langsung aku takdapat klik dari iklan nuffnang, sebab selalunya setiap hari isnin jam 10 pagi akaun nuffnang dah dikemaskinikan. Apa pon aku tak salahkan nuffnang lambat update, mungkin sebab sebelum nak masukkan bayaran pihak nuffnang kena semak semua akaun dulu. Maklum jelahkan sekarang ni geng fraud klik berleluasa.

Apa yang aku paparkan dekat bawah ni bukan nak menunjuk2.. tapi sekadar nak bagi semangat kepada blogger baru. Semua bayaran CPC dibawah bukan semua hasil klik dari aku, aku hanya klik sekali je iklan yang baru dan takkan klik lagi bagi mengelakkan dilabel sebagai fraud klik.

Terima kasih kepada semua yang sudi klik iklan-iklan CPC di blog aku.



P/S : Jangan lakukan penipuan klik, jika ditakdirkan anda ada rezeki insyaallah akan ada pengunjung yang akan klik iklan anda tanpa dipaksa. Berblogginglah secara ikhlas.

Ulasan

  1. tahniah mid...sama mcm kes aku...lambat jgk tunggu diorang update income CPC...

    BalasPadam
  2. ni mungkin dia orang kena check akaun betul ke ada orang klik atau klik tipu..hahaha.. jgn buat ye wak rone..hehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak