RON97 Naik 15 Sen Berkuatkuasa 1 Disember 2010 | Hadiah Buat Rakyat Malaysia

Salam malam,

Balik2 je dari makan malam dengan family mertua aku tadi, terus dapat berita dari wife aku yang dia terbaca dalam FB bahawa esok 1 Disember 2010 jam 12.00 a.m minyak kenderaan bagi kategori Ron97 dinaikkan lagi sebanyak 15 sen..



Aku rasa belum ada sebulan Ron97 dinaikkan.. sekarang dinaikkan lagi.. last dinaikkan pada 2 November 2010 sebanyak 5 sen.

Nasib baiklah aku tak guna Ron97.. kalau tak mesti aku terasa beban kenaikkan 15 sen ni.. Bagi aku ini adalah hadiah pihak kerajaan kepada rakyat semua.. Terima kasih PM.

P/S: Suka tak minyak naik lagi? Sebelum ni Ron95 naik pon korang tak sedar.. tau-tau check dekat meter petrol pump betullah dah naik.. pasal apa setiap kali naik PM tak mau umum ye macam sebelum ni.. seronok juga nampak kereta berbaris panjang dekat petrol pump nak isi minyak..

online counter

Tagged as : Harga Petrol RON 97 Naik lagi, Petrol dinaikkan lagi hari ini, Harga Minyak dinaikkan lagi
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. haihhhh,
    payah cm nihhh.

    keje naik minyak jek kan?
    mmg miskin ler....

    sukaa sangat dengan hadiah yg PM nih bagi! HAHAHAHHAA.

    BalasPadam
  2. @Aisha Saad : Harap2 esok pagi semua orang sukalah dengan hadiah ni..

    BalasPadam
  3. @suffer8zine : dah nasib badanlah bro..

    BalasPadam
  4. terimakasih ...adakah untuk menggalakkan ron 95 ataupun sudah terbukti ron 95 mudah terbakar?..inilah hadiah buat rakyat..rakyat didahulukan,pencapaian diutamakan..

    BalasPadam
  5. @eyriqazz : aku pon risau pasa ron95 yg dikatakan mudah terbakar ni...mengerikan.. nak pakai Ron97 dah makin mahal.. hadiah dari PM untuk kita

    BalasPadam
  6. tapi kan, orng cakap walaupon 97 mahal, tapi mileage leh g lebih jauh, xtau r btol ke x,huhu...

    BalasPadam
  7. @Ihsaz Az : betul bro..memang pickup dengan lebih kilo meter ..aku dah test cuma mahal dah sekarang..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak