Alhamdullilah Bertemu dengan Buah Zuriat

Salam,

Wah buanyi je macam pelik bukan.. Sebelum ni aku ada terbaca pasal buah zuriat ni dalam blog BEN ASHAARI dan sejak itulah aku cuba memburu buah ni.. dan cuba dapatkan info pasal buah zuriat ni.. dah macam memburu harta karun pulak..hehehe

Ok aku mulakan dengan apa dia buah zuriat ni.. dari pada apa yang aku baca dalam blog dan jumpa di google, buah zuriat ni digunakan sebagai petua untuk mendapatkan zuriat bagi pasangan yang telah lama berkahwin tapi belum mendapat cahaya mata.

Buah Zuriat ni hanya boleh di dapati di Mekah @ Madinah sahaja.. menurut sumberlah.. dan ada juga sumber mengatakan ia sebenarnya buah dari pokok koka yang digunakan membina bahtera Nabi Nuh.


Kebetulan semalam isteri aku ada bawa balik sebiji buah zuriat ni.. yang sememangnya dah lama aku cari untuk dijadikan petua mendapatkan zuriat. Alhamdullilah kebetulan ada rakan pejabat wife aku yang baru balik dari Mekah dan dia ada bawa balik beberapa biji buah zuriat ni dan satu diberikan dekat wife aku.. Terima kisih banyak2 kepada yg bermurah hati bagi buah zuriat tu ye.. Semoga tuhan je yang balas jasa-jasa kamu.

First time pegang dan aku terus cium bau buah tu.. dari bau yang aku dapat bau dia seperti nescafe.. tak tahulah hidung aku je kot yang bau macam tu.. hehehe.. sebab wife aku kata bau dia wangi..

Jadi aku ingat esok hujung minggu baru nak buat experimentlah dekat buah ni .. mcm mana nak guna dan masak buah zuriat ni.. apa-apa pon tunggu entri selanjutnya selepas aku selesai masak buah ni esok.

Nota kaki : Anak adalah anugerah tuhan.. untuk memperolehinya kita kenalah usaha.. yang menentukan semuanya adalah yang maha esa..

P/S : Bagi yang nak tahu pasal buah Zuriat ni boleh rujuk blog teacheradila atau irtiyah

online counter

Tagged as : Kelebihan Buah Zuriat, Panduan Menggunakan Buah Zuriat
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. @suffer8zine : aku mula2 dulu dengar pon tak percaya.. sekali dah tengok baru percaya bro

    BalasPadam
  2. sy pernah pn pnah cube..sy belah dua n rebus..mnum ngn hubby..smoga usaha awk suami isteri beroleh hasilnye..amin..

    BalasPadam
  3. @Hernee Nasir : tq.. insyallah kami mencubanya..

    BalasPadam
  4. salam saya ada jual buah zuriat ini,kepada siapa yang berminat nk beli buah ini,sila call saya 0132737078, saya juga tengah mencari pengedar buah zuriat saya ada 50kg,sila call saya segera, saya nk hapiskan stok.terima kasih

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak