GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher From Eyriqazz.com

Salam,

Dah menjadi rutin harian aku bila buka internet je.. tak lengkap kalau aku tak terjah blog Eyriqazz untuk baca entri-entri menarik dia. Semalam sedang aku melayan internet dekat umah terpandangan aku dengan entri bertajuk "GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher From Eyriqazz.com" bunyi macam menarik bukan.

 Jom ramai-ramai meriahkan blog eyriqazz

So dengan adanya sedikit masa terluang aku teringin menyertai GiveAway dari sahabat blogger kita ni. Kalau bukan kita yang menyokong beliau siapa lagi.. takkan pomen motorsikal dekat belakang umah sewa aku pulakkan.. hehehe

Hadiah yangditawarkan adalah Voucer Haven Restaurant bernilai RM100 kalau tak silap akulah. wah jangan korang tanyalah kenapa aku nak voucer ni.. alasan aku antaranya kerana kebetulan bulan ni dan hujung ni merupakan ulang tahun perkahwinan aku dengan isteri tercinta, so dengan adanya cash voucer tu boleh aku bawa isteri tercinta (malarang-kak) gi Candle lite dinner nanti.. hehehehe..

Kata eyriqazz tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu.. so kalau korang nak mencuba nasib juga bolehlah tengok2 apa-apa syaratnya.. di GiveAway Haven Restaurant Cash Voucher From Eyriqazz.com .

Sebelum terlupa suka aku nak tag rakan-rakan yang suka mengomen di blog aku




P/S : Buat Eyriqazz aku sekeluarga mengucapkan tahniah atas kejayaan memenangi contest myselangorstory bagi kategori "most interactive blog".. semoga dimurahkan rezeki anda sekeluarga.. amin



online counter


Tagged as : Apa yang menarik di Haven restaurant, Cash Voucer untuk dimenangi
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. Salam,

    thanks join give away....thanks for the wish to bro...first step bro..template blog bro tu kena revamp..ble minta pro buat i.e. melromeo

    p/s ;tgh propose utk tambahkan sponsor dari haven restaurant,kalau diorang accept,blela tambahkan hadiah...

    BalasPadam
  2. @eyriqazz : tq2 bro.. aku kurang faham sikit Revamp ni..apa benda tu.. hehehe..

    BalasPadam
  3. @Qarl : joinlah.. support kawan2

    BalasPadam
  4. Semoga berjaya bro..dapatkan voucher RM100 tu..ahaks..

    BalasPadam
  5. @nur : tq2

    @Abu : insyallah.. jom lah sama2 join

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak