Teknik Blogwalking Terpantas Di Dunia Hanya Di Bloglarian

Salam,

Tengah-tengah aku ping entri baru dekat blogged.my aku terjumpa satu entri bertajuk Blogwalking diganti dengan bloglarian, bunyi macam pelik tapi aku nak tahu apa kandungan entri dalam tu .. so selepas aku baca entri dalam tu macam ada sesuatu yang menarik aku nak kongsi dekat bawah ni.

Kredit foto dari Bloglarian

Sebenarnya Bloglarian adalah merupakan satu blog yang membantu blogger untuk membuat blogwalking secara pantas dan mudah iaitu dengan hanya klik satu link 5 blog akan dibuka serentak.. dan korang boleh terus buat blogwalking dalam blog2 tersebut.

Aku ada satu slogan nak di kongsi ni sempena promosi bloglarian ni "Saya suka berblogwalking kerana dengan berblogwalking saya dapat menambah ramai kenalan blogger baru disamping dapat berkongsi maklumat terkini dari blogger-blogger semua"

Sebelum aku nak mengundur diri ni aku nak Tag 4 rakan aku untuk dijemput menyertai bloglarian ni.


Nota Kaki : Kalau ada kerjasama semua kerja dapat dilakukan dengan mudah dan senang.. sama tak mau kerja senang.. tapi jangan menipu sudahlah

online counter

Tagged as : Apa itu bloglarian, Bloglarian vs blogwalking
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. wah ! teknik terbaik ni kan.. heee

    BalasPadam
  2. @fiDooo : tulah harap2 boleh membantu naikkan trafik.. kita tengok mcm mana nanti

    BalasPadam
  3. klas gitu bloglarian neh.. berapa meter boleh lari ni bro..ahaks

    BalasPadam
  4. salam perkenalan. :) dtg bl0g sy lg ye.

    BalasPadam
  5. @babyedday : ok..mesti try

    @abu : hehehe.. jauh bro.. speed je..hehehe.. jom join dalam tu

    BalasPadam
  6. salam kenal..cma singgah n polo..
    bloglarian..cma pom baru join..
    nk tgk traffic camana nnti..
    gud luck juga ye..

    BalasPadam
  7. @cma Shiema : sama2lah kita berusaha

    BalasPadam
  8. Assalam, terima kasih kerana sudi join BlogLarian. Mari bersama BlogWalk menggunakan BlogLarian :)

    Blog anda sudah disenaraikan

    BalasPadam
  9. Hasil BlogLarian akan jadi lumayan jika peserta bw guna Bloglarian sekurang2nya sehari sekali ke semua bloglist. jika semua buat, pasti semua dapat :)

    BalasPadam
  10. @FareedSairi : terima kasih bro sebab senaraikan aku..

    BalasPadam
  11. kalo memberi kesan pada trafik, bole tlg promot sekali :)

    lagi ramai guna, lagi banyak trafik...da mcm MLM la pulak :p

    BalasPadam
  12. Mungkin anda semua belum kenali satu teknik blogwalking yang lebih pantas dan sistematik


    kalau nak tau cuba google "Remedy Direct Source"

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak