Teratakarmo Jadi Duta Kicap Cap Kipas Udang

Salam ,

Baru je tadi aku terbaca dekat blog Teratakarmo berkenaan kicap cap kipas udang. wah memang bersungguh sahabat kita nak bagi tahu semua pengguna yang sekarang ni ada satu produk kicap cap kipas udang yang tiruan.

Risau juga bila makan kicap tiruan ni, bukan apa takut ada bahan-bahan terlarang pulak dalam tukan. jadi aku memang menyokong penuh hasrat sahabat kita ni untuk menyebarkan informasi sehingga tertangkapnya dalang disebalik penipuan ni.

Mungkin satu hari nanti siapa tahu bro Jejai boleh jadi Duta kicap cap kipas udang.. aku doakan bro.. disebabkan entri kau tu aku terus gi check kicap dekat umah mak  mertua aku.. nasib baik asli.. kalau tidak aku dah saman kedai yang jual tu.. hehehe

Ok aku nak kongsi sikit beza kicap cap kipas udang asli dengan tiruan.

kredit foto teratakarmo

Sila rujuk blog Teratakarmo untuk perbezaan yang lebih lanjut.



online counter


Tagged as : Perbezaan kicap tiruan dan asli
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Ulasan

  1. biasalah orang nak cepat kaya clone jelah.. kalau orang pon leh klone ni kan pulak kicap bro

    BalasPadam
  2. Cehhh..hehe..tergelak member gua baca tajuk entri nie bro..hahaha..Jadi Duta Kicap pun jadilah...ahaks..

    Thanks Bro

    BalasPadam
  3. hik3..lepas ni jejai bolehla bergandingan dengan sumijelly..sorang model kicap kipas udang,sorang model susu cap junjung..terbaik dari ladangla...hik3...

    BalasPadam
  4. kicap ni dah lama dah tapi tetap jadi pilihan orang sebab tu ramai yang nak tipu guna brand ni

    BalasPadam
  5. @Jai : doa2 bro..mana tau CEO Kicap Cap Kipas Udang berkenanan dengan blog kau buat advertise..hehehe

    @Eyriqazz : hahaha.. dua2 ada bakat tu.. hang jadi model tiger show dah lah.. hahha..jgn marah gurau bro

    @Izzat Aziz : biasalah orang nak cepat kaya

    BalasPadam
  6. Sikit sangat bezanya. Memang hebat pemilik kilang kicap tiruan tu. Dia ex-pekerja Kilang kicap kipas udang kut. lol

    Terbaru >> 1) Bila Sejuk dan? 2) My name is phreak-id 3) Nuffnang Premiere Screening of TRON : Legacy

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak